۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84356011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار ششتمد: مردم به اهمیت شرکت در انتخابات پی برده‌اند

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد گفت: مردم به اهمیت شرکت در انتخابات و نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت خود و کشور پی برده‌اند و به طور یقین،ملت ایران همچون ادوار گذشته از این انتخابات سربلند بیرون خواهد آمد.

محمد کلاته روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم این شهرستان تازه تاسیس در خراسان رضوی نیز با مشارکت گسترده خود آماده خلق حماسه در انتخابات پیش روی هستند.

وی اضافه کرد: نخبگان، روحانیون و دهیاران نیز در شهرستان ششتمد نسبت به تبیین نقش مشارکت حماسی مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی اهتمام دارند.

فرماندار ششتمد گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب قوام و استحکام بخشی پایه‌های نظام اسلامی می شود و دشمن را که به دنبال مشارکت کمرنگ مردم در انتخابات پیش روست ناامید و خوار می کند.

کلاته با بیان این که وظیفه مجریان انتخابات، برقراری امنیت، حفظ سلامت و امانتداری در آرای مردم است افزود: زمینه برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان ششتمد ۹۲۰ نفر در ۴۶ شعبه اخذ رای، وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

مرکز شهرستان تازه ‌تاسیس ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha