۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84356017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت حداکثری در انتخابات تحقق گام دوم انقلاب را رقم می زند

کرج- ایرنا- مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ، تحقق گام دوم انقلاب را رقم می زند.

مراد مالمیر روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به جوانان، رسیدگی به مسایل فرهنگی و پیگیری برای پیشرفت متوازن کشور در ابعاد مختلف با مشارکت مردم و تلاش مسوولان جزو موارد مهمی است که در این ارتباط باید به آن توجه شود.

مالمیر با بیان اینکه انتخابات و مشارکت در آن موجب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است،عنوان کرد:  هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد،  نظام و انقلاب اسلامی قوی‌تر به راه عزت‌بخش خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: هر برگ رأی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد.

مالمیر اضافه کرد: از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را درجهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های سوء فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات هستند.

وی بیان داشت: مردم قهرمان و شهید داده ما در ۴۲ سال گذشته بارها در انتخابات و سایر مسایل نشان دادند که ملت ایران بیدار و با بصیرت است و برای تقویت نظام الهی خود تسلیم توطئه های استکبارجهانی نمی‌شود.

وی یادآورشد: همه باید روز ۲۸ خرداد ماه را به روز شکست اهداف دشمنان تبدیل کنند که این اموضوع با توجه به هوشیاری ملت محقق می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج ادامه داد: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در پای صندوق های رأی درانتخابات ۲۸ خرداد ماه هستند لذا جوانان و رأی اولی ها برای حضورگسترده مردم در پای صندوق ها نقش مشوقی داشته باشند.

وی گفت: اساسی‌ترین نکته در انتخابات، مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات وظیفه بزرگ ملی، دینی و انقلابی برای همه مردم  محسوب می‌شود،افزود: باید همه ما پیام‌رسان‌هایی برای حضور مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

مالمیر عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها به خصوص روزهای اخیر در فرمایشات خود ابتدا بحث حضور حداکثری مردم را مورد توجه قرار دادند و پس از آن به انتخاب نامزد اصلح می‌پردازند و همه باید همانند گذشته گوش به فرمان معظم‌له در این عرصه مهم باشیم و وارد صحنه شویم.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دارای فواید ارزشمندی برای کشور است،یادآورشد: ایران اسلامی در منطقه و جهان در شرایط خاصی قرار دارد و در این شرایط حضور در انتخابات یکی از مهمترین شاخصه‌ها به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، اقتدار و امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد و پشتوانه محکمی در عرصه منطقه ای و بین‌المللی رقم می زند که بتوانیم اهداف کشورمان را دنبال و برتری قدرتی که جمهوری اسلامی در منطقه دارد، حفظ کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha