فرمانده سابق قرارگاه خاتم: مشکلات کشور را طی چهار سال رفع می‌کنیم

کرمان - ایرنا - فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: با تکمیل زنجیره ارزش افزوده، جلوگیری از خام فروشی ویژه استان ها را رقم می زنیم، تحریم ها را خنثی و مسائل مردم در بورس و مسکن را با روش جدید و رویکرد انقلابی طی چهار سال آینده رفع می کنیم.

به گزارش ایرنا، سعید محمد عصر دوشنبه در همایش طرفداران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ورزشگاه سلیمی کیا کرمان با اشاره به اینکه از ظرفیت استان ها استفاده و مدیریت جدید شکل می‌گیرد افزود: کرمان پهناورترین استان کشور با شهرت جهانی، در حوزه صنایع دستی، معادن با بیشترین سنگ آهن مس کشور، تیتانیوم، زغال سنگ، سنگ ساختمانی غنی است لذا باید با داشته‌های ‌این ‌ملت خلق ثروت کرد.

 نماینده حجت الاسلام رییسی نامزد انتخابات ۱۴۰۰به ظرفیت معادن فولاد بافت، مس درالو و معادن جنوب استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: برای تکمیل زنجیره ارزش افزوده معدن‌ها و محرومیت‌زدایی، مزارع در جنوب و شرق استان و نقاط محروم برنامه ‌ویژه‌ای ‌داریم.

وی بیان داشت: در بخش کشاورزی با جلوگیری از اتلاف منابع به عنوان دغدغه اصلی کشاورزان، همچنین با استفاده از تکنولوژی، آب را مدیریت می کنیم که شاهد از بین رفتن محصولات کشاورزی نباشیم.

محمد تصریح کرد: استفاده از آب‌های ژرف و خلیج فارس، انتقال از حوزه ها راهکارهای ما در این زمینه است و از ظرفیت‌های استان کرمان همچون انرژی خورشیدی و ترانزیت کالا که مغفول مانده، توجه به شهرک‌های صنعتی، پیگیری برای احداث منطقه ویژه اقتصادی، رسیدگی به وضعیت بنگاه های کوچک و متوسط که در حال تعطیلی هستند، با رای‌آوردن آقای رییسی در دستور کار قرار می‌گیرد و خود را خدمتگزار مردم می کنیم.

وی ادامه داد: امام جامعه امروز به دنبال مشارکت حداکثری و بصیرت مردم است و خواسته ‌که فرد اصلح را انتخاب کنید که با مشارکت حداکثری دولت سیزدهم را جهادی و انقلابی تشکیل خواهیم داد که در راس آن آقای رییسی است لذا با تاسی از امام جامعه تلاش خود برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را محقق خواهیم کرد.

محمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را به عنوان یک راهبرد و استراتژی برای ۴۰ سال دوم انقلاب مطرح کردند گفت: در این راستا امیدی به لیبرال ها نیست و آغاز قرن جدید و گام دوم باید بتوانیم دولت جهادی و انقلابی را به راس کار بیاوریم.

وی عنوان کرد: نیاز به یک تفکر جهادی تغییر نسل مدیریتی و میدان دادن به جوانان داریم که جوانان مومن، متخصص و حزب الهی با شور و نشاط مشکلات را رفع کنند و اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ از این رو بوده و همین امر نقطه عطف و پیچ تاریخی انقلاب است.

محمد افزود: مردم در این شب ها و روزها تلاش کنند که با بصیرت کامل در مسیر انقلاب حرکت کنند، به گفته شهید مظلوم سلیمانی این کشور حرم است و این شهید فرمود که امروز ایران قرارگاه حسین بن علی (ع) است و بدانید جمهوری اسلامی حرم است که اگر بماند دیگر حرم ها نیز باقی می ماند و اگر از بین برود، هیچ چیز باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ای صالح می شود که افراد صالح بر آن حکومت‌ کنند، چشمان خود را باز کنید با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنید.

رییس سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا افزود: به حاج قاسم عرض می کنم که نگران نباش در پیشگاه مردم عزیز استان کرمان و پیشگاه یاران تو که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم ولایت حضور داشتند، این عهد را با شهیدمان می بندیم که همانگونه از نظر نظامی امنیت را به ارمغان آوردید و داعش را از بین بردید، در دفاع مقدس خرمشهر را آزاد کردید به شما وعده می دهیم که خرمشهرها را در پیش داریم و برای امام جامعه خرمشهری دیگر رقم می زنیم و لبخند را برلبان ایشان می نشانیم.

وی با بیان اینکه خرمشهر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آماده و پیش روی نظام خواهد بود تصریح کرد: ما انتقام سخت حاج قاسم را خواهیم گرفت نه تنها در بعد نظامی، بلکه در بخش هایی که مردم گرفتارند با روی کار آوردن دولت انقلابی انتقام تو را خواهیم گرفت، کشوری با عزت و منزه رقم می زنیم و پرچم اسلام را در منطقه به اهتزاز در می آوریم.

وی گفت: ظرفیت های بسیاری در کشور داریم، در این خصوص برنامه های خوبی تنظیم شده که دولت انقلابی با رای به آقای رییسی آن را رقم خواهد زد و گره های این مرز و بوم را باز می کنیم.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری همزمان در روز ۲۸خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha