سخنرانی نامزدهای انتخاباتی در محیط‌های روباز باشد

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: هرگونه سخنرانی و مراسم تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ۲۸ خرداد در محل های سرپوشیده ممنوع است و سخنرانی ها باید در محیط های روباز با استفاده از حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت مکان مورد نظر باشد.

علیرضا اتابک  روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در نشست های انتخاباتی باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای روز رای گیری و همچنین فعالیتهای تبلیغاتی نامزدها و تجمع در محیط های روباز در راستای دستور العمل های ستاد ملی کرونا پیش بینی شده است.

اتابک اظهار داشت:  برای سخنرانی نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس یک مکان ورزشی روباز در سطح شهر دوگنبدان پیش بینی شده است.

وی افزود: استقرار ستادهای انتخاباتی به دلیل برقراری نظم، مشکلات ترافیکی و امنیتی در برخی از نقاط این شهرستان با تصمیم گیری شورای تامین ممنوع است.

اتابک  با بیان اینکه برای استقرار ستادهای انتخاباتی تدابیرلازم در معابر و خیابان‌های اصلی شهر انجام شده افزود: از فلکه  سه راهی تا دو راهی بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان نیز فعالیت ستادها ممنوع بوده و ملزم به رعایت موضوع هستند.

وی بیان کرد: هر نامزد انتخابات در سطح شهر دوگنبدان می‌تواند یک ستاد زنان و یک ستاد مردان داشته باشد و بیشتر از آن ممنوع است.

اتابک تصریح کرد:  قوانین مربوط به تبلیغات انتخابات در این زمینه به داوطلبان تایید صلاحیت شده اعلام شده است.

وی افزود: نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر  در این شهرستان از ساعت ۲۴ پنجشنبه تبلیغات انتخاباتی خود را آغاز خواهند کرد.

اتابک  ابراز کرد: تمام نامزدهای انتخابات حوزه گچساران موظف هستند ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، تمام فعالیت‌های تبلیغاتی را تعطیل کنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: سخنرانی نامزدها انتخاباتی میان دوره ای مجلس از ۲۲ تا ۲۶ خرداد امسال طبق قره کشی های انجام شده در ۲ نوبت صبح و عصر  از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۱۹ در  شهرستان های باشت و گچساران برگزار خواهد شد.

اتابک گفت: ۲۱ نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» نام نویسی کردند.

وی افزود: این تعداد داوطلبان بعد از تایید صلاحیت ها و انصراف هم اکنون ۹ نفر با هم  در این شهرستان ها رقابت می کنند.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

منتخب مردم شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس یازدهم اعتبارنامه اش در مجلس شورای اسلامی رد شده بود.

در انتخابات هشتم اسفند پارسال غلامرضا تاجگردون با کسب ۳۸هزار و ۴۲۲ رای از مجموع ۷۶ هزار و ۵۲۸ رای صحیح ماخوذه به عنوان منتخب مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کرده بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha