ارزشمندترین بازیکن NBA مشخص شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۴
کد خبر: 84359444
ارزشمندترین بازیکن NBA مشخص شد

تهران- ایرنا- ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس موفق شد عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا و با اعلام سایت رسمی NBA، «نیکولا یوکیچ» بازیکن پست سِنتر تیم بسکتبال دنور ناگتس به عنوان ارزشمندترین بازیکن این لیگ در فصل ۲۱-۲۰۲۰ انتخاب شد. این اولین باری بود که عضوی از تیم ناگتس توانسته عنوان MVP را از آن خود کند. همچنین این ستاره ۲۶ ساله اولین بازیکن صربستانی است که این جایزه را بدست آورده است.

ارزشمندترین بازیکن NBA مشخص شد

در رای گیری پایانی این عنوان، یوکیچ با ۹۷۱ امتیاز، جوئل امبید با ۵۸۶ و استفان کری با ۴۵۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم ارزشمندترین بازیکنان لیگ اتحادیه بسکتبال آمریکا قرار گرفتند. جیانیس آنتتوکومپو ستاره یونانی تیم میلواکی باکس که در دو فصل گذشته رقابت‌های NBA توانسته بود عنوان ارزشمندترین بازیکن را بدست آورد، در این رای گیری ۳۴۸ امتیاز بدست آورد و در رده چهارم قرار گرفت. 

ارزشمندترین بازیکن NBA مشخص شد

جوکیچ در ششمین فصل حضور خود در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا، ۷۲ بازی انجام داد و به طور متوسط در ۲۶.۴ امتیاز، ۱۰.۹ ریباند ، ۸.۴ پاس گل در رکورد حرفه ای و ۱.۳۲ سرقت توپ را در کارنامه خود ثبت کرد.

در حال حاضر لیگ NBA به پلی‌آف رسیده و هشت تیم در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا قهرمان این فصل نیز مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha