۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 84359520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمریکا محدودیت های سفر به ژاپن را کاهش داد

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
کد خبر: 84359520
آمریکا محدودیت های سفر به ژاپن را کاهش داد

تهران- ایرنا- وزارت خارجه آمریکا محدودیت های سفر شهروندان خود به ژاپن را یک درجه کاهش داده و از مردم خواسته است تا به دلیل کووید-۱۹ در سفر به ژاپن تجدید نظر کنند.

به گزارش ایرنا از تلویزیون ملی ژاپن، وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه «محدودیت های سفر به ژاپن» را از بالاترین سطح که «سفر نکنید» بود به سطح ۳ در مقیاس چهار پله ای خود تقلیل داد.

این تصمیم به دنبال آخرین به روزرسانی روز دوشنبه از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا انجام شد که وضعیت کووید-۱۹ در ژاپن را از بالاترین سطح ۴ به سطح ۳ کاهش داد، سطح ۴ به معنای «بسیار بالا» و سطح ۳ به معنای «بالا» است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا هشدار داد افراد باید قبل از سفر به ژاپن کاملاً واکسینه شوند و مسافران واکسینه نشده باید از هر گونه سفر غیر ضروری به ژاپن خودداری کنند.

این مرکز وضعیت کووید-۱۹ را در هر کشور بر اساس تعداد بیماران و سایر آمارهای گزارش شده به سازمان جهانی بهداشت تجزیه و تحلیل می کند.

ماه گذشته، وزارت خارجه آمریکا به پیروی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا توصیه مسافرتی را برای ژاپن به سطح ۴ افزایش داد و از آمریکایی ها خواست به ژاپن سفر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha