۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 2964
کد خبر: 84360580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهاباد: نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

یزد – ایرنا – فرماندار بهاباد گفت: نامزدها در جریان فعالیت های تبلیغاتی خود ضمن رعایت اخلاق از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی روز پنجشنبه در نشست با نامزدهای انتخابات شورای اسلامی بهاباد بااشاره به اینکه مردم نیاز به خدمت‌گذارانی دلسوز دارند و ورود به شورای اسلامی، فرصت مغتنمی برای خدمت‌رسانی به مردم است اظهارداشت: تبلیغات نامزدهای انتخابات در خارج از زمان اعلامی، تخلف محسوب می‌شود و در صورت رعایت نکردن قوانین و مقررات، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا تأکید نمود و افزود :حفظ سلامت مردم در شرایط کرونایی باید یکی از مهمترین وظایف نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها باشد.

وی تصریح کرد : نامزدهای شوراها باید ضمن آگاهی از وظایف قانونی و اختیاراتی که دارند، از وعده‌هایی که ضمانت اجرایی برای آنها وجود ندارد پرهیز کنند.

 . حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد هم طی سخنانی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی از هتک حرمت و تخریب دیگران خودداری کنند گفت:نامزدها در عرصه رقابت، رفاقت را بیشتر مدنظر قرار دهند.

وی بیان نمود : همه مردم به این بلوغ سیاسی و فکری رسیده‌اند تا آینده خود را با پیروی از عقل انتخاب کنند و انتخاباتی پرشور و آگاهانه را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha