بیش از ۱۵۰فعال رسانه ای هرمزگان مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند

بندرعباس-ایرنا-بیش از ۱۵۰فعال رسانه ای هرمزگان با امضا و انتشار بیانیه ای از مردم دعوت کردند روز ۲۸خرداد در انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند.

در این بیانیه که روز سه شنبه منتشر شده آمده است:اصحاب رسانه استان هرمزگان با انتشار بیانیه ای، مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم را منشا تحول، پیشرفت و رفع مشکلات کشور عنوان کردند.

اکنون در آستانه مهمترین رویداد سیاسی کشور عزیزمان و ورود به مرحله دیگری از رشد و تحول همه‌جانبه سرزمین ایران و انتخاب دولت و شوراهای اسلامی اصحاب رسانه استان هرمزگان همگام با دیگر قشرهای آمادگی خود برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام می دارند.

انتخابات مظهر جمهوریت نظام و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم است و برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت  اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توسط مسئولان منتخب مردم تعیین و  اجرا می شود، لذا حضور در انتخابات و دقت ما در انتخاب بی گمان بر زندگی همه و حتی نسل های بعد تاثیر گذار است.

ایجاد و القای فضای نا امیدی و انفعال در کشور از اهداف همیشگی دشمنان ماست و تغییر در وضعیت موجود برای رفع مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب جز با حرکت و مشارکت مردم امکان‌پذیر نخواهد بود و در این موقعیت حساس، وظیفه همگان انتخاب فرد اصلح در مدیریت کلان کشور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در مدیریت محلی است.

کشور عزیز ما دارای ظرفیت های بزرگی است که با مدیریت صحیح و تکیه بر منابع و نیروهای داخلی می توان به پیشرفت های بزرگی رسید که پیش زمینه این رویداد، انتخاب افراد صالح در اداره کشور است که این مهم با حضور و انتخاب آگاهانه  در عرصه انتخابات تحقق می یابد.

ملت ایران پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی انتخابات زیادی را تجربه کرده اند و توجه به صداقت، توان، عملکرد و برنامه های نامزدهای انتخابات می تواند در فضای ناشی از تبلیغات، هیجانات و وعده های انتخاباتی  ما را در انتخاب افراد شایسته کمک کند.

بار دیگر با دعوت از همه قشرهای مردم برای ایجاد حماسه حضور در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، بر این باور هستیم که مشارکت حداکثری و دقت در انتخاب، پاسداشت خون شهدای عزیز و کیان مقدس ایران اسلامی است و هر برگ رای ما کشور را در مقابل هجمه دشمنان ایمن خواهد کرد.

اخبار مرتبط