حاجی بابایی: میزان قدرت دولت آینده بستگی به مشارکت انتخاباتی مردم دارد

خرم‌آباد – ایرنا - ریییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: میزان قدرت دولت منتخب آینده و اقتدار نظام به مشارکت انتخاباتی مردم بستگی دارد چراکه هرچه حضور شهروندان پای صندوق‌های رای پرشورتر باشد پشتوانه دولت نیز قوی‌تر خواهد بود.

به گزارش ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه بدو ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: من رییسی را از زمانی که ۲۰ سال داشته است می شناسم خانواده محترم و ریشه داری هستند و امیدواریم با نگاهی که به او داریم بتواند طعم شیرین انقلاب را به مردم بچشانیم.

وی اظهار داشت: مردم لرستان همیشه در خدمت نظام بودند ، حضور پرشوری در انتخابات داشته و در مشارکت انتخاباتی جزو استان های اول بوده اند.

وی ادامه داد: پیام حضور رییسی در انتخابات، بارش نظام جمهوری اسلامی برای همه ملت ایران است نه یک جناح و حزب، و بالاتر از آن، این که رییسی آمده است تا سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا و افزایش دهد و مردم احساس آرامش بیشتری بکنند.

حاجی بابایی تصریح کرد: امیدواریم جمعه حضور گسترده و معنادار مردم پای صندوق های رای با وجود همه سختی هایی که تحمل کرده اند با رای قاطع منجر به پیروزی رییسی شود.

ریییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که دولت انقلابی آینده رییسی چکار خواهد کرد توضیح داد: میزان قدرت آن بستگی به حضور مردم دارد چراکه هرچه حضور بیشتر باشد قدرت دولت برای رفع بیکاری و مشکلات معیشت و همچنین قدرت و اقتدار نظام در صحنه بین المللی افزایش می یابد.

حاجی بابایی اضافه کرد: پیام این حضور این است که مردم در آینده نه چندان دور طعم شیرین دولت انقلابی را بچشند.

وی افزود: مساله دیگر اینکه یکی از شعارهای کلیدی و محوری نظام و رییسی، عدالت در عمران، درآمد و معیشت است و باید در دولت انقلابی شاهد افزایش رضایت عمومی، زندگی بهتر و آرامش بیشتر باشیم تا مردم احساس کنند طعم جمهوری اسلامی را بیشتر می چشند.

حاجی بابایی تاکید کرد: افرادی که ۴۲ سال گذشته رانت کرده اند و فرزند، برادر یا پدر هرکسی هستند نباید در دولت انقلابی ( دولت احتمالی رییسی) جایگاهی داشته باشند.

وی ادامه داد: هرچه در ۴۲ سال گذشته کار خوب در کشور انجام شده مربوط به انقلابی گری است و هرچه ضعف و مشکلات وجود دارد به دلیل عدم رعایت انقلابی گری است.

حاجی بابایی تصریح کرد: انقلابی در یک جمله این است که اگر افرادی مسوول شوند خود را فدای نظام، انقلاب و مردم کنند و اگر خدای ناکرده نظام ، انقلاب و همه را فدای خود کنند غیرانقلابی است.

وی گفت: گاهی انقلابی گری را آنقدر در جامعه تنگ می کنیم که مردم را حساس می کنیم، انقلابی گری به معنای خدمت بی منت به مردم و خود را برتر از آنان نداستن است و اینکه پس از چهار سال مسوولیت نباید تحول مالی در زندگی ایجاد شود.

وی همچنین در خصوص تصمیم مجلس شورای اسلامی برای جبران خسارت بیش از چهار هزار میلیارد تومانی خشکسالی به لرستان افزود: قبول دارم باید خدمت بیشتری به این استان شودو  به مجلس گفته ام وقتی خیابان های خرم آباد و جاده منتهی به تهران را دیدم خجالت کشیدم چراکه این در شان مردم  نیست.

وی اظهار داشت: لرستان همه چیز از جمله انسان های فرهیخته و شایسته تا امکانات طبیعی را برای توسعه دارد و از رییسی می خواهیم در کشور توازن ایجاد کند تا آمایش سرزمین باعث شود هر استانی به اندازه خود رشد کند چراکه همه از این کشور هستند و سهمی دارند.

حاجی بابایی قرار است عصر امروز در جمع حامیان رییسی در محل میدان امام خرم آباد سخنرانی کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha