شور تبلیغات انتخاباتی در بروجرد به اوج رسید

بروجرد - ایرنا - با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات رسمی داوطلبان سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شور فعالیت هواداران آنها در شهرستان بروجرد به اوج خود رسیده است.

به گزارش ایرنا، طرفداران نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر بروجرد  با حضور در ستادهای انتخاباتی، بلند کردن صدای بلندگوها و پخش شیرینی و شکلات تلاش دارند بیشترین استفاده را از ساعات پایانی تبلیغات برده و برنامه های خود را به هواداران اعلام نمایند.

توزیع عکس، پوستر و لوح های فشرده تبلیغاتی بیشتر از روزهای گذشته از سوی ستادهای تبلیغاتی صورت می گیرد و در میان تمام شور و نشاط حاکم که اغلب با حضور نوجوانان و جوانان همراه شده فضایی آرام توام با امنیت برقرار است.

عوامل نظامی و انتظامی در راستای برقرار امنیت و آرامش و جلوگیری از هرگونه تنش از سوی حامیان داوطلبان در شهر تلاش می کنند و هم اکنون فضای تبلیغات در بروجرد فضایی پر شور و نشاط و با آرامش است.

همچنین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی هواداران مملو از شور و شادی است و لحظه لحظه بر انبوه جمعیت در خیابان تختی بروجرد که مرکزی ترین خیابان تبلیغات نامزدها است افزوده می شود.

به گفته محمد علی گودرزی رییس ستاد انتخاباتی بروجرد رقابت ۱۴۶ داوطلب انتخابات در فضایی پرشور و نشاط در حال برگزاری است و ۲۶۲ شعبه اخد رای آرای مردم شهرستان را در روز ۲۸ خرداد اخذ خواهند کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته جاری ( ۲۸ خرداد) همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha