۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84370881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبر: 84370881
اخبار کوتاه از جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا- کشف هزار و ۲۲۰ لیتر روغن موتور احتکار شده و توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی توسط ستاد فرمان امام در مهاباد و ثبت ۹ فقره تصادف طی یک ماه گذشته در شاهین‌دژ از جمله اخبار کوتاه جنوب آذربایجان‌غربی است.

مسوول واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به دنبال خبری مبنی بر احتکار روغن موتور خودرو در یکی از مناطق شهرستان بلافاصله بازرسان اتاق اصناف به همراه نماینده بازرسی و نظارت اداره صمت و تعزیرات حکومتی در محل حاضر شدند.

یوسف شریف زاده اظهار داشت: در بازرسی از این محل، هزار و ۲۲۰ لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش بیش از ۲۲۸ میلیون ریال کشف و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا موضوع را به شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ اتاق اصناف و یا سامانه گویا ۱۲۴ اداره صمت اطلاع دهند.

۳۵۰ بسته معیشتی ین نیازمندان مهابادی توزیع شد

مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: ۳۵۰ بسته کمک معیشتی در راستای حمایت از نیازمندان، در بخش روستایی این شهرستان توزیع شد.

محمد ارجمندی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، رب و سایر اقلام اساسی در مجموع به ارزش هربسته پنج میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: این کمک‌های معیشتی در روستاهای بالای ۳۰ خانوار بخش مرکزی و همچنین یکی از مناطق محروم سطح شهر توزیع شده است.

پنج‌ هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

۹ فقره تصادف و ۱۸ مصدوم طی یک ماه گذشته در شاهین دژ ثبت شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت: با توجه به تعطیلات گذشته و افزایش تردد در جاده های بین شهری شاهین دژ و میاندوآب طی یک ماهه گذشته ۹ فقره تصادف جاده ای با ۱۸ مصدوم در محورهای این شهرستان ثبت شده است.

امین قلندرزاده افزود: از این تعداد ۶ فقره تصادف با ۱۳ مصدوم در محور شاهین دژ-میاندوآب در یک روز اتفاق افتاد که توسط فوریت‌های شهری و پایگاه کشاورز انجام شده و همچنین به علت تعداد زیاد مصدومان از مرکز فوریت های میاندوآب نیز استفاده شده است.

وی ضمن تاکید بر رعایت مقررات رانندگی توسط مردم عزیز درخواست نمود با توجه به محدودیت‌های کرونای همشهریان از ترددهای بی مورد در جاده های شهرستان خودداری کرده تا شاهد عواقب ناگوار حوادث جاده‌ای و  انتشار بیماری کووید ۱۹ مدافعان سلامت در خدمت رسانی موفق تر عمل کنند.

مهاباد و شاهین‌دژ به ترتیب با ۲۴۰ و ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha