۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۵
کد خبر: 84371377
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تمامی شعب اخذ رأی در خراسان رضوی برق پایدار دارند

۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۵
کد خبر: 84371377
تمامی شعب اخذ رأی در خراسان رضوی برق پایدار دارند

مشهد- ایرنا- مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از خاموشی یا هرگونه وقفه در تامین برق برای سه هزار و ۱۵۹ شعبه اخذ رای در حوزه زیرپوشش این شرکت اندیشیده شده است.

حبیب خیردوست روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت تامین و تداوم برق در شعب اخذ رای، نسبت به پیش بینی همه جوانب فنی و اجرایی اعم از برنامه ریزی و سازماندهی تیم های اتفاقات و عملیات و گروه های آماده در شهرها و شعبات برای واکنش سریع در رفع حوادث احتمالی و انجام روشهای تامین برق در تمامی شعب اخذ رای اقدام شده است.

وی ادامه داد: به منظور رفع نگرانی از برخورد احتمالی خودروهای حادثه ساز یا سنگین یا بارهای ترافیکی با تاسیسات برق و وقوع حادثه در شبکه و هرگونه حفاری و گودبرداری یا نصب داربست در نزدیک تاسیسات برق توسط پیمانکاران، مقرر گردید با هماهنگی مسوولان ذیربط تردد بارهای ترافیکی و جرثقیل ها و انجام ساخت و ساز و گودبرداریها در مجاورت تاسیسات برق در روزهای برگزاری انتخابات متوقف شود.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نسبت به بازبینی دقیق شبکه ها و پستهای توزیع و تغذیه کننده ستادهای مرکزی انتخابات و شعب اخذ رای و کنترل فیوزها اقدام شده و پیش بینی لازم برای مقابله با شرایط بحرانی احتمالی قطع برق و برنامه ریزی و تهیه سناریوی تامین برق در مراکز مهم شهرستان ها به ویژه ستادهای مرکزی، مراکز مخابراتی و آنتن های ایرانسل و همراه اول و مراکز اخذ رای در دستور کار مدیریت های برق شهرستانها قرار گرفته است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای کنترل آماده بکاری و در صورت نیاز استقرار مولد برق اضطراری در ستادهای مرکزی انتخابات و مناطق مهم تمامی شهرستان ها اندیشیده شده است.

خیردوست ادامه داد: مدیریت برق شهرستانها فعالیتهای اجرایی و خاموشی های با برنامه را باید به گونه ای برنامه ریزی و ساماندهی کنند تا در ایام انتخابات، قطع برق در شبکه شهرستانها حادث نشود و آمادگی برای رفع سریع خاموشی های بی برنامه احتمالی در شهرستانها و روستاها وجود داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha