۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84371411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تبلور حماسی حضور ورزشکاران اصفهانی در پای صندوق‌های رای

اصفهان- ایرنا - ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف از ساعت اولیه امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای تبلور اراده ملی و حماسی را منصه ظهور نشاندند.

به گزارش ایرنا، ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های مختلف صبح  امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با آغاز فرآیند انتخابات بار دیگر در انتخاباتی دیگر حضوری گسترده یافتند و با شرکت در جشن سرنوشت خود عهده و پیمانی دوباره با نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری و امام و شهدا بستند.

در شعبه‌های مختلف صندوق‌های رای حضور ورزشکاران چشمگیر بود و ورزشکاران به خصوص ورزش‌های رزمی با لباس‌های مخصوص و فرم خود به چشم می‌آمد.

علی احمدی یکی از این ورزشکاران که در رشته کاراته فعالیت می‌کند در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  امروز بافرمان رهبر عزیزمان در انتخابات شرکت کردم تا حق خود را در سرنوشتم  ادا کرده باشم.

وی با بیان اینکه رای من کمک به اقتدار کشور در صحنه‌های داخلی و بین المللی است افزود: شاید در کشور کمی و کاستی باشد ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که از حق خود عبور کنم و این موضوع نباید مانع از رای ریزی من شود.

این ورزشکار اصفهانی همچنین با اشاره به اینکه چشم همه دنیا به انتخابات ایران است افزود: باید با انتخاب اصلح پیشرفت کشورمان را هموار کنیم.

شهراد شعرباف نیز که  رشته شنا فعالیت می کند و رای اولی بود افزود: از این که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنم خوشحال هستم و این موضوع همیشه برای من مهم بود.

وی با بیان اینکه از رییس جمهوری آینده انتظار دارم به ورزشکاران رشته‌های مختلف توجه داشته باشند افزود: با توجه به مشکلات کرونا محدودیت‌هایی برای ما ورزشکاران رخ داد که امیدارم با یک انتخاب درست مشکلات حل شود.

این ورزشکار اصفهانی با بیان اینکه حضور مردم در انتخاب باعث می‌شود قدرت کشور ما در دنیا بیشتر شود تصریح کرد: ورزشکاران مثل همیشه امروز در این انتخاب حضور خوبی داشتن و از این که با برخی دوستان خود در این حماسه حضور دارم خوشحال هستم.

زینب صالحی نیز که در رشته شنا فعالیت می‌کرد در گفت گو با ایرنا افزود: حضور من در انتخاب راه محکمی است که شهدا و امام پیش از این آن را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه امیدوارم رییس جمهوری آینده به ورزش بانوان توجه داشته باشند گفت: شاید برخی مردم از برخی مشکلات اقتصادی ناراضی باشند ولی همه باید با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در رفع موانع حضور داشته باشیم.

 سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در انتخابات پیشِ‌رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha