حضور در پای صندوق‌های رای شلیک تیر به سوی استکبار جهانی است

قزوین – ایرنا – دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای شلیک تیر به سوی استکبار جهانی است و موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز جمعه با اشاره به آغاز رای گیری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین، افزود: عرصه انتخابات از مهمترین صحنه‌هایی است که ملت ایران اسلامی همواره در آن حضور پرشور و مشارکت حداکثری داشته‌اند و در دوره های گذشته نیز با مشارکت حداکثری، دشمنان نظام را ناکام و معادلات آنها را برهم زده‌اند.

وی اضافه کرد: مشارکت و حضور در انتخابات اجباری نیست، بلکه یک تکلیف شرعی و از حقوق افراد جامعه است و فرد فرد جامعه باید از این حق شهروندی خود که در سرنوشت آنها و کشور اثرگذار است، در زمان مناسب استفاده کنند.

دادستان قزوین ادامه داد: دشمن طی ۴۰ سال گذشته سرمایه‌گذاری هنگفتی برای ضربه زدن به نظام کرده است، تا اهداف شوم و شیطانی خود را در مواقع حساس همانند انتخابات پیش‌رو به بار بنشاند.

قاسمی گفت: مردم ایران اسلامی به رغم تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تاکنون دشمنان را ناکام گذاشته اند و حضور پرشور آنها در انتخابات، آبی بر آتش افروزی های دشمنان ریخته است.

وی ادامه داد: مشکلات و سختی‌های بسیاری در کشور وجود دارد، اما باید به این باور رسید که هیچگاه دشمن برای کشور و مردم دلسوزی نخواهد کرد و صرفاً به دنبال اهداف شوم خود است.

  ۹۴۵ هزار و سه نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در قزوین هستند.

۹۶۴ داوطلب در ۲۸ شهر استان قزوین در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با هم به رقابت می‌پردازند که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها نیز زن هستند.

استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha