امام جمعه کرمان: حضور مردم در انتخابات یعنی ایران اسلامی زنده است

کرمان - ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای حتی پیش از آغاز شروع رای گیری گفت: بزرگترین پیام این حضور این است که ایران اسلامی جهت‌دار و زنده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در محل گلزار شهدای کرمان در جوار مزار شهید قاسم سلمانی اظهارداشت: همگان بخشی از حماسه حضور مردم را در اینجا کنار قبور شهدا و شهید سلیمانی و دیگر نقاط کشور می بینند.

وی افزود: پیام این صف های فشرده مردم پای صندوق رای برای تعیین سرنوشت این است که ایران اسلامی جهت دار و زنده و انقلاب نیز انقلابی است که مردم پای آن ایستاده اند و در سرنوشت خود به طور جدی دخالت می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی پیام دیگر حضور مردم در پای صندوق های رای را بی توجهی آنان به یاوه گویی هایی دشمن خواند.

وی اظهارداشت: اینکه مردم امروز با انتخاب اصلح خود برای چهارسال رییس جمهوری کشور را بر می گزینند بزرگترین پیام برای دشمنان دارد که همان یاس و ناامیدی آنان است که هیچ وقت در امور کشور ایران اسلامی دخالت نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: پیام این حضور مردم برای دوستان ما نیز پیام امید و نشاط به همراه دارد.

وی با اظهارامیدواری که مردم شهیدپرور و امتحان پس داده ایران همچون همیشه همچنان در همه صحنه ها پیروز میدان باشند گفت: مردم هرچه انتخاب کنند همان درست است و کشور هم به همان سمت و سو حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا امام جمعه و استاندار کرمان به همراه جمع دیگری از مسئولان این استان همزمان با آغاز رای گیری در گلزار شهدا و در کنار مزار شهید سلیمانی حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز آغاز شد.

تعداد شعب اخذ رای در استان کرمان ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha