امام جمعه زنجان: یک رأی هم یک پرچم ایستادگی در مقابل دشمنان است

زنجان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: یک رأی هم یک پرچم ایستادگی در مقابل دشمنان که بذر یأس و ناامیدی را ترویج می کنند، است.

حجت الاسلام‌علی خاتمی روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم نقش تعیین کننده در نظام جمهوری اسلامی دارند، افزود: شأنیت کارگزاران نظام نیز خدمت به مردم است.
وی به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی از ساعات نخست امروز اشاره کرد و ادامه داد: حماسه اقتدار آفرینی با حضور حماسی مردم شروع شده است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۷ انتخابات تا کنون در حیات نظام جمهوری اسلامی در کشور برگزار شده است، گفت: خوشبختانه مشارکت مردم استان زنجان در همه انتخابات بالاتر از میانگین کشوری بوده است. 
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه لازمه جمهوریت و مردم سالاری این است که مردم در صحنه باشند، اظهار داشت: علاج مشکلات کشور تحقق انتخابات پرشور است. 
وی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری نشان زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام است. 
امام جمعه زنجان اظهار داشت: مردم ما همواره از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمدند و در این مقطع نیز در این امتحان سربلند خواهند شد.

حجت الاسلام خاتمی گفت: امروز حضور حماسی مردم در انتخابات میثاق مجدد با نظام جمهوری اسلامی را رقم خواهند زد.

یک هزارو ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد.۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰   آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha