۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۹
کد خبر: 84371905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست ۲ صندوق سیار برای گلزار شهدای کرمان

۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۹
کد خبر: 84371905
درخواست ۲ صندوق سیار برای گلزار شهدای کرمان

کرمان - ایرنا - مدیر گلزار شهدای کرمان با اشاره به حضور پرشور و وصف ناشدنی ملت شهیدپرور کرمان در گلزار شهدای این شهر از نخستین ساعات صبح امروز گفت: ۲ صندوق ثابت موجود پاسخگوی نیاز فعلی نیست لذا ۲ صندوق سیار نیز برای این مکان درخواست شده است.

سردار محمدرضا حسنی سعدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲ شعبه رای گیری در گلزار شهدای کرمان فعال شده که با توجه به حجم مراجعه کنندگان پاسخگوی نیاز فعلی نیست.

وی اظهار داشت: با توجه به شلوغ شدن مکرر گلزار شهدای کرمان درخواست ۲ شعبه سیار در این مکان شده است.

سردار حسنی سعدی گفت: احتمال زیاد جمعیت موجود در گلزار شهدای شهر کرمان برای انداختن رای خود به صندوق ها تا ظهر باید در صف بایستند و این حضور بیانگر این است که ملت ایران نظام، مملکت و رهبرشان را دوست دارند.

مدیر گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: افرادی که هنوز برای شرکت در انتخابات تصمیم نگرفته اند پای صندوق های رای بیایند و با حضور خود در کنار دیگر هموطنانشان دشمن را ناشاد و نا امید کنند.

تعداد واجدین  شرایط رای در انتخابات ۱۴۰۰ کرمان ۲ میلیون  و ۱۹۷ هزار و ۵۷۲ نفر، تعداد شعب اخذ رأی ۲ هزار ۸۴۲ ، رای اولی ۵۵ هزار و ۶۲۶ نفر است.

۲ صندوق اخذ رای در گلزار شهدا، ۲ صندوق در بیت الزهرای حاج قاسم و سه صندوق در حسینیه ثارالله آماده دریافت آرای مردم هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha