مهدی یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همزمان با اعلام رسمی پایان فرایند رای گیری از سوی ستاد انتخابات استان، کار پاکسازی چهره شهر از تبلیغات، پوسترها و سازه های تبلیغات انتخاباتی آغاز شد و سحرگاه امروز این عملیات با تلاش و فعالیت گسترده نیروهای کارگری به طور کامل پایان یافت.
وی اضافه کرد: در این عملیات بیش از هزار و ٢٠٠ نفر از پاکبانان خدمات شهری در قالب ۱۰۹ اکیپ پاکسازی با استفاده از ۸۰ دستگاه انواع خودرو شامل خودروی بالابر، وانت و تانکر فشار قوی به همراه بیش از ۵۰۰ نفر از نیروهای فضای سبز در مناطق ۱۳ گانه شهر، کار پاکسازی مناظر شهری از این تبلیغات را بر عهده داشتند.
معاون شهردار مشهد گفت: علاوه بر کار پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در معابر شهری، با هماهنگی های صورت گرفته پس از پایان فرایند رای گیری انتخابات،طرح های اکران شده انتخابات در سازه های تبلیغات محیطی شهری نیز جمع آوری شد و در بیش از ۳۱۰ سازه استرابورد و بیش از ۱۶۰ بیلبورد شهری، طرح های تبریک دهه کرامت با طرح های انتخاباتی جایگزین شد.
یعقوبی افزود: در انتخابات امسال افزون بر ۱۵ هزار مترمربع فضای اختصاصی تبلیغات، از طریق جانمایی و استقرار بیش از هزار جایگاه موقت تبلیغاتی در ۴۰۰ نقطه شهر و حدود ۱۵۰ سازه مناسبتی در نقاط پرتردد و معابر شهری فراهم شده بود.
نظر شما