منتخبان شورای اسلامی شهر رامشیر اعلام شدند

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی فرمانداری رامشیر افراد منتخب راه یافته به شورای اسلامی شهر رامشیر را اعلام کرد.

جلیل ظهیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشارکت ۶۶ درصدی مردم شهرستان رامشیر در انتخابات ۲۸ خرداد بیان کرد: بر اساس شمارش و تجمیع اکثریت آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشراگه، منتخبان شهر مشراگه از توابع این  شهرستان ، جلیل خالدی با ۴۷۷ رای ، عزیز خالدی با ۴۳۱ رای، عیسی خالدی  با ۴۲۱ رای، کاظم حمید با ۴۱۶ رای و جواد خالدی با ۳۹۸ به عنوان منتخبان مردم در این دوره از انتخابات شدند.

وی افزود: اعضای علی البدل منتخب این انتخابات در شهر مشراگه نیز امین خالدی با ۳۹۶ رای، سالم خالدی با ۳۸۰ رای و رحیم حمید با ۳۸۱ رای هستند.

وی گفت: منتخبان شورای اسلامی شهر رامشیر نیز در این انتخابات بهرام حیدری با ۲ هزار و ۳۴۹ ، میر حسین راشدی با ۲هزار و ۲۱۲، حسن عموری با یکهزار و ۹۳۵، حسین کرد زنگنه با یکهزار و ۸۲۹ و سید مسعود هاشمی با یکهزار و ۵۴۰ هستند و اعضای علی البدل رضا شاغولی با یکهزار و ۴۷۵، امیر عموری با یکهزار و ۴۱۲ و مهدی نیکنام با یکهزار و ۳۹۴ اعلام شدند.

معاون سیاسی فرمانداری رامشیر ادامه داد: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم این شهرستان  به ابراهیم رییسی ۱۲ هزار و ۶۴۲ رای، محسن رضایی پنج هزار و ۷۵۸ رای،  عبدالناصر همتی یک هزار و ۱۸۸ رای و به امیر حسین قاضی زاده هاشمی ۴۲۸ رای دادند.

۵۷ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رامشیر شرکت کردند.

داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از شهرهای مشراگه و رامشیر، و داوطلبان روستایی از بخش مرکزی این شهرستان هستند.

ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۸۷ نقطه شهری برای ۴۷۹ کرسی شورای اسلامی شهر در خوزستان برگزار شد؛ همچنین انتخابات شوراهای روستایی در ۲ هزار و ۲۲۴ نقطه روستایی برای تعیین تکلیف ۶ هزار و ۹۳۸ کرسی برگزار شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha