۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84374554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در خلخال کاهش یافت

۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84374554
ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در خلخال کاهش یافت

اردبیل _ ایرنا _ رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ‌، درمانی خلخال گفت: با اقدامات انجام شده در روزهای گذشته آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سیر نزولی گرفته در روزهای اخیر نیز ابتلا به این ویروس بطور کامل متوقف شده است.

دکتر محمد مهرتک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان خلخال با ۵۰ درصد کاهش از ۱۶ نفر  به هشت نفر رسید و این در حالی که است که پذیرش بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در روزهای گذشته و امروز در بیمارستان این صفر  شد.

وی با تقدیر از همکاری مردم بویژه اصناف در اجرا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: جدی گرفتن موضوع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم منطقه فرهنگ‌سازی و نهادینه شده و این امر موجب شد تا وضعیت رنگی کرونا در این شهرستان از نارنجی به زرد تبدیل شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال اظهارکرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از احتمال آلودگی به ویروس کرونا در همه شعب اخذ رای شهری و روستایی این شهرستان پیشگیری شد.

دکتر مهرتک افزود: برای نخستین بار درتاریخ انتخابات کشور ناظران بهداشتی در طول برگزاری فرآیند این دوره از انتخابات نظارت مستمری داشتند. 

وی در زمینه نحوه نظارت بهداشتی بر برگزاری انتخابات خلخال نیز گفت:  ناظران در شعب اخذ رای حضور داشتند و نهایت پیشگیری از تراکم جمعیت را به عمل آورده و مسائل بهداشتی را کنترل کردند تا بهداشت و سلامت رای‌دهندگان به صورت کامل تامین شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha