نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر آباده اعلام شد

شیراز - ایرنا- فرماندار آباده نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آباده را اعلام کرد و اظهار داشت : انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در ۸۵ شعبه اخذ رای در شهرستان آباده و توسط بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی برگزارشد.

زین العابدین نیک مرام عصر شنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا  اظهار کرد: از این تعداد ۶۲ شعبه ثابت شهری، ۷ شعبه ثابت روستایی، ۲ شعبه سیار شهری و ۱۴ شعبه سیار روستایی بودند که خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده هیچ یک از شعب اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه نشدند و انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم آباده در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم این شهرستان همچون دیگر شهرستان‌های استان بیشترین مشارکت را داشته اند و از این انتخابات هم سربلند بیرون آمدند.

فرماندار آباده  افزود: در شهرستان آباده بیش از ۷۵هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که نزدیک به ۲ هزار نفر از این آمار را رای اولی ها تشکیل می دهند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آباده با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت گسترده و حداکثری مردم اندیشیده شد، گفت: این رویداد حماسی با اولویت حفظ سلامت مردم در سایه اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

نیک مرام با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در این شهرستان در پنج شهر آباده، صغاد، بهمن، ایزدخواست و سورمق برگزار شده است، گفت: آقایان محمد مهدی طهماسبی، حسین دانشور، سجاد کریمی، پژمان حیدری هلشی، حسن اسدی، حیدر تصدیقی و محمد مهدی فرخی بعنوان اعضای اصلی شورای اسلامی ششم شهر آباده انتخاب شدند.

وی در پایان تصریح کرد: حضور با شکوه مردم همیشه در صحنه شهرستان آباده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، پاسخی کوبنده به دشمنان و حضوری مقتدرانه در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha