فرماندار فامنین منتخبان شورای اسلامی این شهر را معرفی کرد

همدان- ایرنا- فرماندار فامنین گفت که پنج عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین براساس نتایج حاصله از شمارش آرای معرفی، مشخص و معرفی شدند.

«مجید شماعی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در فامنین برای رقابت ۱۳ نامزد عضویت در شورای شهر ایجاد شده بود.

وی اظهار داشت: مجموع آرای ماخوذه صحیح انتخابات شورای شهر فامنین چهار هزار و ۶۲۹ برگ و آرا ماخوذه باطله نیز ۳۵۸ برگ بود.

به گفته فرماندار فامنین، برهمین اساس «علی مؤمنی با یک هزار و ۷۹۹ رای، رحیم صفری تبار با یک هزار و ۵۶۲ رای، علی رضا شاکری با یک هزار و ۵۳۸ رای، حسن نقوی با یک هزار و ۵۰۸ رای و حسین چهره آزاد با یک هزار و ۳۷۳ رای» به عنوان اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر فامنین انتخاب شدند.

شماعی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری نیز آرای ماخوذه صحیح و باطله این شهرستان ۱۷ هزار و ۹۰۳ برگ شامل ۱۵ هزار و ۹۳۲ رای صحیح و یک هزار و ۹۷۱ رای باطله بود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: براساس نتایج حاصله، سیدابراهیم رئیسی ۱۲ هزار و ۳۴۰ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و ۹۹۵ رای، محسن رضائی میرقائد یک هزار و ۲۲۸ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۶۹ رای در شهرستان فامنین کسب کردند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ صبح روز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور و ۱۳۳ کشور دنیا در استان همدان برگزار شد و به دلیل شرایط کرونایی و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی، اخذ رای از مردم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه(۲۹ خرداد) تمدید شده بود.

اگرچه ساعت ۲ بامداد درهای شعبه های اخذ رای بسته شد اما افرادی که در محل شعبه حضور داشتند به داخل هدایت شده و از همه آنها به طور کامل رای گیری شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha