آیت‌الله علم‌الهدی: مردم به جبهه انقلاب رای دادند

مشهد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی خطاب به رییس جمهوری منتخب گفت: رای مردم در این انتخابات به شخص نبود، به جبهه انقلاب اسلامی و پیروی از امام (ره) و رهبری بود که امیدوارم این پایمردی مردم در پای ستون خیمه نظام، منظور نظر حضرت بقیه‌الله (عج) قرار گیرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیداحمد علم الهدی، وی در پیام خود افزود: پس از عرض سلام، انتخاب شایسته جناب‌عالی به‌عنوان سکان‌دار کارگزاری اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقدس مقام معظم رهبری و جناب‌عالی تبریک عرض می‌کنم.  

وی ادامه داد: در دهه کرامت و ماه ذی‌القعده که متعلق به امام هشتم علیه‌السلام است، انتخاب رئیس جمهوری هشتم که خادم این آستان مقدس است، پیامی دارد.  
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که خطاب به امیرالمومنین(ع)، برای یکایک ائمه خصوصیاتی بیان کردند، افزود: پیامبر از امام هشتم(ع) به عنوان عبور دهنده امت از مشکلات، نجات‌دهنده امت، طردکننده دشمنان و کینه‌توزان و نزدیک‌کننده مومنین امت به یکدیگر یاد کردند که انتخاب مردم (در ۲۸ خرداد) در دهه کرامت، با توجه به سابقه خدمت و اصالت شما در تربت امام هشتم(ع) و دربانی آن حضرت، شاید این پیام را برساند که وجود اقدس امام ثامن‌الحجج(ع) شما را برای اجرای این چهار خصوصیت برگزیده‌اند.
آیت الله علم الهدی گفت: حقیر با شناختی که در کنار همه امتیازات از اخلاص و تقوای شما در امتداد افتخار نسبت با جناب‌عالی دارم، امیدوارم در اجرای این رسالت رضوی موفق باشید و خدمات ارزشمند شما بتواند در برابر چشم مردم انقلابی این کشور، رییس جمهوری در تراز خون شهدا ترسیم کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری که روز جمعه برگزار شد،  با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ رای ماخوذه به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری ایران انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha