۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 3184
کد خبر: 84376870
T T
۰ نفر
منبع: با مشارکت سایت لست سکند| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۰
کد خبر: 84376870
تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

کیش از زیباترین و جذاب‌ترین جزایر ایران است که در قلب خلیج همیشه فارس قرار دارد. ویژگی‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد این جزیره موجب شده که سالیانه گردشگران بسیاری از سراسر نقاط دنیا به کیش سفر کنند. سفر به این سرزمین توریستی با تورهای ارزان قیمت یک نیاز برای گردشگران به شمار می‌رود.

جزیره کیش دیدنی های بسیاری را در دل خود جای داده است و زیبایی ساحل و دریای آن نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می کند. گردشگران در سفر به کیش متفاوت‌ترین تفریحات و لحظات را تجربه خواهند کرد به همین دلیل تور کیش از محبوب‌ترین تورها است. قیمت این تورها به مقصد کیش در فصول مختلف سال متفاوت است و گاهی اوقات با قیمت مناسب تری مخصوصا در فصل تابستان ارائه می شوند که فرصتی عالی برای سفر به کیش هستند. اگر می خواهید با ارزان‌ترین تور کیش و علت آن بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

چگونه تور کیش ارزان می شود؟

تور کیش در زمان های مختلفی از سال برگزار می شود و دارای قیمت های گوناگونی می باشد. عوامل متعددی قیمت این تورهای هیجان انگیز را تحت تاثیر قرار می دهد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مدت سفر، تعداد روزهای اقامت، زمان و فصل سفر از لحاظ شلوغ یا خلوت بودن کیش، چند ستاره بودن هتل و کیفیت آن، خدمات و امکاناتی که تور ارائه می دهد و… اشاره نمود.

 فصل زمستان شلوغ ترین فصل سفر به کیش است و تورهای کیش در این فصل دارای بالاترین قیمت ممکن هستند. در واقع افزایش میزان تقاضا برای تمامی موارد از جمله بلیط، هتل و ... موجب افزایش هزینه های سفر به کیش در این فصل شده است. کیش در سه ماه دی، بهمن و اسفند دارای بهترین شرایط آب و هوایی است و گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند. این در حالی است که در فصل تابستان شاهد ارزان ترین تورهای کیش هستیم. برخلاف تصور بسیاری از افراد تورهای ارزان کیش اصلا بی کیفیت نیستند و دارای خدمات و شرایطی مشابه سایر تورهای کیش می باشند و تنها فصل برگزاری آن موجب کاهش قیمت تور شده است.

تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

چرا در فصل تابستان تورهای کیش ارزان هستند؟

تور کیش در برخی از زمان ها مانند تابستان بسیار ارزان است به طوری که از این تورها به عنوان تور لحظه آخری یاد می کنند و دارای طرفداران خاصی هستند. در فصل تابستان قیمت تورهای کیش و همچنین هتل های آن نسبت به سایر ایام سال خیلی کاهش می یابد و فرصت مناسبی برای افرادی است که می خواهند سفری ارزان قیمت به کیش داشته باشند.

آنچه که موجب ارزان تر شدن تورهای کیش در تابستان شده است شرایط آب و هوایی بسیار گرم جزیره در این فصل می باشد که تمامی افراد نمی توانند آن را تحمل کنند. به همین دلیل از میزان گردشگران کیش کاسته شده و هتل های کیش برای این که بتوانند ظرفیت اتاق های خود را تکمیل نمایند ترجیح می دهند این اتاق ها را با قیمت مناسب تری ارائه دهند. این شرایط در رابطه با بلیط هواپیما، جاذبه های تفریحی و گردشگری و ... نیز حاکم است و سعی می کنند با کاهش قیمت ها همواره رونق کسب و کار خود را حفظ کنند. بنابراین تورهای ارزان قیمت نیز از بهترین و با کیفیت ترین تورها هستند.

تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

آیا همیشه تور لحظه آخری ارزان ترین تور کیش است؟

تورهای تابستانه کیش ارزان ترین تورها هستند و به عنوان تور لحظه آخری نیز از آن ها یاد می کنند. اما همیشه تورهای لحظه آخری بر خلاف تصور بسیاری از افراد دارای پایین ترین قیمت ممکن نیستند. در واقع منظور از تور لحظه آخری تورهایی هستند که در آن ها ظرفیت هتل یا صندلی های هواپیما کامل نشده است  و چارتر کننده با قیمت پایین تری اقدام به فروش بلیط تورهای خود می نماید. اما در برخی شرایط خاص تورهای لحظه آخری حتی با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسند.

این تورهای لحظه آخری معایبی نیز دارند مانند اینکه فرد دارای حق انتخاب هتل نیست  و ممکن است که هتل بی کیفیتی در نظر گرفته شده باشد. علاوه بر این تورهای لحظه آخری دارای قابلیت استرداد نیستند. بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید که تورهای ارزان قیمت تابستان با تورهای لحظه آخری در سایر فصول سال شرایط یکسانی ندارند.

کدام هتل های کیش می توانند قیمت تور کیش را کاهش دهند؟

معمولا تورهای ارزان کیش به همراه هتل های ۲ ستاره هستند. در واقع در جزیره کیش تنها هتل های ۲ ستاره هستند که دارای قیمت مناسبی می باشند و رزرو آن ها موجب کاهش قیمت تور می شود. شرایط و امکانات تمامی هتل های کیش یکسان نیست و برخی از آن ها حتی دارای کیفیت بالاتری از سطح خود هستند. البته در این میان هتل های دو ستاره ای نیز وجود دارد که به دلیل نداشتن امکانات و کیفیت مناسب موجب می شوند که گردشگران نتوانند سفری لذت بخش به کیش را تجربه نمایند.

 بنابراین گردشگرانی که می خواهند این تورها را رزرو نمایند باید به نوع هتل های تور توجه کنند و سعی کنند با جمع آوری اطلاعاتی در مورد این هتل ها ارزان ترین و با کیفیت ترین هتل که دارای دسترسی مناسبی به مهم ترین جاذبه های جزیره کیش است را انتخاب کنند که ضمن داشتن سفری کم هزینه ازاین سفر لذت ببرند و لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

چگونه یک تور ارزان قیمت کیش تهیه کنیم؟

تور کیش همانطور که اشاره شد از متنوع ترین تورهایی است که برگزار می شود. بنابراین به راحتی می توان در میان این تورها یک تور کم هزینه و ارزان قیمت یافت. اما مسئله ای که اهمیت دارد با کیفیت بودن تور ضمن مقرون به صرفه بودن آن است. اگر می خواهید یک تورارزان قیمت و مناسب در فصل تابستان و یا سایر فصول سال تهیه کنید حتما باید به یک وب سایت معتبر مراجعه نمایید.

با مراجعه به وب سایت های گردشگری و ارائه دهنده انواع تور می توانید نظرات سایر کاربران را در مورد تورهای برگزار شده مشاهده نمایید و با مقایسه شرایط تورهای مختلف تصمیم بگیرید که کدام تور مناسب تر است. وب سایت هایی که با سابقه و معتبر هستند معمولا گزینه مناسب تری برای رزرو تور می باشند و می توان با اطمینان خاطر از اجرا شدن تمامی برنامه هایی که ذکر کرده اند با بهترین کیفیت ممکن به خرید بلیط و تور پرداخت و سفری خاطره انگیز و عالی را تجربه نمود.

بنابراین برای رزرو تور کیش کافی است که در وب سایت مد نظر مبدا و مقصد (کیش) خود را به همراه تاریخ سفر وارد نمایید تا لیستی از تورهای موجود برای شما نمایش داده شود. به این ترتیب می توانید هتل مد نظر خود را انتخاب کنید و در مرحله بعد بلیط رفت و برگشت کیش و سایر امکانات مد نظرتان را رزرو کنید و به این صورت با استفاده از تور کیش به بازدید از برترین جاذبه های گردشگری جزیره  کیش مانند ساحل مرجانی، کشتی یونانی، مراکز خرید، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره و … بروید.

تور کیش در کدام فصل ارزان‌تر است؟

چگونه می توان سفری ارزان قیمت به کیش داشت؟

اگر می خواهید سفری لذت بخش و کم هزینه به کیش داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم ضمن کاهش تعداد روزهای سفر از تورهای لحظه آخری  که قیمت مناسب تری دارند استفاده نمایید. همچنین می توانید  هتل محل اقامت خود را از بین هتل های دو ستاره و سه ستاره انتخاب کنید.

راهکار دیگر برای داشتن سفری ارزان به کیش، انتخاب فصل تابستان برای تور کیش است.

امیدواریم که با مطالب گفته شده در این مقاله، انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشید.

 م. خ 

منبع: با مشارکت سایت لست سکند| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha