۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84378522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت شروع به کار ادارات کردستان تغییر کرد

۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبر: 84378522
ساعت شروع به کار ادارات کردستان تغییر کرد

سنندج - ایرنا - معاون روابط عمومی و تشریفات و امور بین الملل استاندار کردستان گفت: از روز سه شنبه یکم تیرماه ساعت کاری ادارات، نهادها و سازمان‌های استان از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

شهریار یاسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق در ساختمان‌های اداری در ساعات اوج بار ساعت کار ادارات استان، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ تعیین شده است.

وی بر ضرورت نظارت و برنامه ریزی لازم به منظور حضور به موقع کارکنان و ارائه خدمات بدون خلل و وقفه به مراجعین و همچنین حداکثر صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرده است.

معاون روابط عمومی و تشریفات و امور بین الملل استاندار کردستان گفت: این دستورالعمل به منظور صرفه جویی در مصرف برق و کاهش ساعات خاموشی اتخاذ شده است.

یاسینی بر مصرف بهینه برق در استان تاکید کرد و افزود: از تمام شهروندان و مشترکان برق در خواست داریم در ساعت اوج مصرف از وسایل پرمصرف برقی خود استفاده نکنند و ادارات هم بعد از اتمام ساعت کار نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی خود اقدام کنند.

در حال حاضر ۶۸۳ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۹۵ یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستا زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha