۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84379282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در آذربایجان غربی جمع آوری شد

ارومیه- ایرنا- معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: دومین مرحله مانور سراسری رصد مراکز مشکوک به استخراج غیرمجاز رمزارز هم‌زمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار و در این راستا ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در استان جمع آوری شد.

نجات الله علی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رصد و بررسی مراکز و اشتراک‌های برق مشکوک به استخراج غیرمجاز رمزارز و مبارزه با فعالیت غیرقانونی آنها از مهمترین اهداف این مانور است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌ انجام شده، اکیپ های اجرایی این شرکت به ۱۰۰ نقطه شناسایی شده در سراسر استان مراجعه کردند و از این نقاط، دستگاه های رمزارز غیرمجاز جمع آوری شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: از ۱۱۴ نقطه شناسایی شده، ۱۰۰ نقطه مورد بازرسی قرار گرفت که از ۱۸ مکان از این نقاط دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز جمع‌ آوری شد.

علی‌نژاد در ادامه بیان کرد: همزمان با این مانور ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز از ۱۳ شهرستان آذربایجان غربی جمع آوری شد. 

وی اضافه کرد: شهرستان‌های ارومیه، بوکان و سردشت بیشترین تعداد دستگاه کشف شده را در سطح استان داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، برخورد با دستگاه های تولید رمزارز غیرمجاز از جمله برنامه های روزهای اخیر به علت قطعی مکرر برق در کشور به شمار می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha