۲ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 2151
کد خبر: 84380141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:شمار مبتلایان به کرونا به علت کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت.

پرویز یزدان پناه روز چهارشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۱۵۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد ۵۹ نفر مبتلای قطعی و ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه  درمان هستند.

وی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی گزارش نشده است و شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد همچنان ۶۹۵ نفر است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۲۸۰ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت درشهرستان‌های بویراحمد، گچساران و بهمئی بوده است.
یزدان پناه عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۴۹ هزار و ۶۴۳ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

وی ابراز داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونای هندی در استان‌های همجوار به ویژه استان‌های بوشهر و هرمزگان هم استانی‌ها برای پیشگیری از شیوع این نوع بیماری در استان از سفر به این استان‌ها خودداری کنند.
وی از مردم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه نشانه بیماری‌های ویروسی با مراجه به مراکز ١٦ساعته تست کرونا را انجام داده و تا آماده شدن جواب تست و برطرف شدن علایم در قرنطینه بمانند و از انتشار احتمالی ویروس بیماری کرونا جلوگیری کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha