پیام تسلیت مدیر عامل تسنیم به مدیران عامل ایرنا و ایسنا

تهران- ایرنا- مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم درپی حادثه غم انگیر واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده، جان باختن خبرنگاران ایرنا و ایسنا در این حادثه را به محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی و علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، قلی زاده بامداد پنجشنبه در پیام تسلیت خود نوشت: خبر درگذشت ناگهانی و بسیار تلخ سرکار خانم مهشاد کریمی خبرنگار گرامی ایسنا و سرکار خانم ریحانه یاسینی خبرنگار گرامی ایرنا در سانحه رانندگی‌ در نقده داغ بزرگی بر دل جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور گذاشت.

وی افزود: اینجانب به نمایندگی از خبرنگاران و مدیران و کارکنان خبرگزاری تسنیم این ضایعه بسیار غم‌انگیز را به جنابعالی، خبرنگاران و مدیران و کارکنان خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و بویژه به خانواده‌های متوفیان تسلیت عرض می‌کنم و در این دهه کرامت با عنایت امام رضا(ع) برای آنان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسالت دارم. همکارانتان در خبرگزاری تسنیم را در غم خود شریک بدانید.

به گزارش ایرنا، ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در ۱۵ کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha