۳ تیر ۱۴۰۰، ۱:۳۴
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84380424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرار آلمان از شکست مقابل مجارستان و صعود از گروه مرگ

تهران- ایرنا- تیم های ملی فوتبال آلمان و مجارستان در مسابقات یورو ۲۰۲۰ به تساوی دو بر دو رضایت دادند و با این نتیجه آلمان به‌عنوان تیم دوم گروه مرگ به دور حذفی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و مجارستان چهارشنبه شب در چارچوب هفته سوم مسابقات یورو ۲۰۲۰ در شهر مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی دو بر دو رضایت دادند. 

در نیمه نخست این دیدار و در همان ابتدای کار، آدام سالای در دقیقه ۱۱ توانست روی غافلگیری آلمان ها گل اول تیمش را به ثمر برساند تا مجارها نشان دهند برای شکست به مونیخ نیامده اند. مجارستان موفق شد نیمه اول این بازی سخت را با برتری یک بر صفر به پایان برساند. 

فرار آلمان از شکست مقابل مجارستان و صعود از گروه مرگ

در نیمه دوم اما آلمان ها فشار بسیار زیادی بر روی دروازه مجارستان وارد کردند و در نهایت کای هاورتز موفق شد از اشتباه گولاسی دروازه‌بان با تجربه مجارها استفاده کرده و در دقیقه ۶۶ گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. 

تساوی این دو تیم بیشتر از دو دقیقه دوام نداشت چرا که شافر موفق شد با یک فرار بسیار عالی گل دوم تیمش را در دقیقه ۶۸ بزند و مجارستان را با نتیجه دو بر یک پیش بیندازد.    

فرار آلمان از شکست مقابل مجارستان و صعود از گروه مرگ

بعد از گل دوم مجارستان، تیم آلمان سراسر حمله شد و در نهایت گورتزکا که در نیمه دوم به میدان آمد، توانست در دقیقه ۸۲ گل تساوی را به ثمر برساند تا شادی باز هم به اردوی ژرمن ها برگردد. 

در دیگر دیدار همزمان گروه ششم این رقابت ها، تیم های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال با یکدیگر دیدار کردند و درنهایت هر دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. 

با این نتایج تیم ملی فرانسه با کسب ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین و تیم آلمان نیز با ۴ امتیاز و به عنوان تیم دوم به صورت مستقیم از گروه خود صعود کردند. تیم آلمان به دلیل پیروزی رو در رو مقابل پرتغال تیم دوم شد. تیم ملی پرتغال نیز با چهار امتیاز و به عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر به مرحله حذفی رسید. مجارستان نیز با کسب دو امتیاز از گروه مرگ مسابقات یورو ۲۰۲۰، در رده چهارم گروه ششم قرار گرفت. 

فرار آلمان از شکست مقابل مجارستان و صعود از گروه مرگ

ترکیب آلمان: 

مانوئل نویر، ماتیاس گینتر، متس هوملس، آنتونیو رودیگر، یاشوا کیمیش، تونی کروس، ایلکای گوندوگان، رابین گوزنس، کای هاورتس، لروی سانه و سرژ گنابری

ترکیب مجارستان: 

پیتر گولاسی، اندر بوتکا، ویلی اوربان، آتیلا سالای، آدام ناگی، لوئیک نگو، آندراس شافر،‌ لاسلو کلاینستر، آتیلا فیولا، آدام سالای و رونالد سالای

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha