۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84381418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی دختران در شهرکرد آغاز شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا-مسابقات قهرمان کشوری دوومیدانی دختران در رده سنی جوانان به میزبانی چهارمحال و بختیاری روز جمعه در شهرکرد آغاز شد.

رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از مسابقات ۱۳۳ دونده جوان از ۲۶ استان براساس آخرین قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

داریوش صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت ۲ روز ادامه دارد، افزود: به جز رقابت‌های ماده پرتاب چکش و پرتاب دیسک که در کمپ پرتاب‌های شهر شلمزار برگزار خواهد شد، مسابقات دیگر مواد در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد ادامه می‌یابد.

وی یادآور شد: ورزشکارانی که در این رقابت‌ها حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست بیاوردند، می‌توانند اواخر مردادماه ۱۴۰۰ در ترکیب تیم ملی ایران در شهر نایروبی کشور کنیا به میدان بروند.

به گزارش ایرنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در بخش پسران روزهای یکم و دوم تیر در شهرکرد برگزار شد که در پایان تیم‌های لرستان، اصفهان و خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha