تعداد بستری‌های کرونا در کرمانشاه به ۳۰۳ نفر کاهش یافت

کرمانشاه - ایرنا - رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۳۰۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته سه نفر کمتر است.

«مهدی محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فوت یک نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹، افزود: مجموع جانباختگان در این استان نیز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۰۴ نفر رسیده است.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۰۲ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری و ۷۳ بیمار هم بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی قرار دارد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را از روز شنبه پنجم تیرماه اعلام کرد که براساس آن هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزاش ایرنا، شهرستان های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، صحنه، جوانرود و گیلانغرب در وضعیت زرد قرار دارند.

براساس این گزارش، وضعیت شهرستان قصرشیرین نسبت به رنگ بندی ۲۷ خرداد ماه از زرد به نارنجی و شهرستان جوانرود از نارنجی به زرد تبدیل شده است.

طرح محدودیت و ممنوعیت های تردد برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری ها صادر می شود.

براین اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha