داور مهابادی رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور را قضاوت می‌کند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "ابراهیم کریمی" داور درجه یک بین‌المللی این شهرستان رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کشور را قضاوت می‌کند.

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی استان گیلان در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رقابت ها ابراهیم کریمی به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی از طرف کمیته داوران برای قضاوت در این مسابقات انتخاب و دعوت شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: مسابقات انتخابی کشتی ساحلی یادواره پهلوانان "سیدعلی موسوی" و "سهیل پرسته" با حضور ۱۷۸ ورزشکار و با حضور ۲۵ تیم در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال در مجموعه ورزشی ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز و تا ۶ تیرماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم کریمی که ریاست کمیته داوران کشتی آذربایجان‌غربی را نیز عهده دار است، این داور درجه یک در چند سال گذشته در تمام مسابقات و رویدادهای ملی مهم کشورمان را به عنوان داور قضاوت کرده است.

ابراهیم کریمی متولد ۱۳۴۴ مهاباد و رییس هیات کشتی مهاباد است که بالای ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha