۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1207
کد خبر: 84382639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نصیرزاده: کرونا مانع حضور ایران در مسابقات پرورش اندام گرجستان شد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون پرورش اندام ایران گفت: توافقاتی خوبی برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات گرندپریکس گرجستان انجام شده بود اما مسوولان ورزشی آن کشور ورزشکاران ایران و چند کشور را نپذیرفتند.

«عبدالمهدی نصیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تایید شرکت نکردن ورزشکاران ایرانی در مسابقات پرورش اندام گرجستان اظهار داشت: قرار بود رقابت های گرند پریکس در گرجستان برگزار شود و  از ایران نیز چند نماینده حضور داشته باشند. ایران در پرورش اندام جهان دارای اعتبار است و همانگونه که حضور کشتی گیران روس موجب اعتبار مسابقات می شود حضور ایرانی ها نیز در پرورش اندام مهم و ضروری تلقی خواهد شد. لذا ما کمک کردیم تا چند ورزشکار که مشتاق این رقابت ها بودند حضور پیدا کنند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: قبل از اعزام تیم به گرجستان دستورالعمل ها برای ما ارسال شد و ما طبق برنامه عمل کردیم. چند ورزشکار به این مسابقات اعزام شد. قبل از مسابقات به ما چند دستورالعمل اعلام شد اما سفیر ایران در گرجستان وعده داد تا مشکلات را حل کند. ورزشکاران ایران چند ساعت در فرودگاه معطل شدند و سفیر نیز تلاش زیادی کرد تا بتواند مجوز را اخذ کند اما رایزنی او با مسوولان گرجستان کارساز نشد و در نهایت ورزشکاران مجوز حضور در مسابقات را دریافت نکردند.

وی این را هم گفت: تنها ایران نبود که اجازه حضور در این مسابقات پیدا نکرد بلکه کشورهایی مانند سوریه و قبرس نیز اجازه حضور پیدا نکردند و این به خاطر مشکلات کرونایی بود. کرونا بسیاری از تورنمنت ها را تحت تاثیر قرار داده است و این هم یکی از نمونه های آن بود.

نصیرزاده با بیان اینکه یک تیم دیگر تا چند روز دیگر به مسابقات اسپانیا اعزام می شود عنوان کرد: ما تمام دستورالعمل ها بهداشتی را رعایت کردیم و نفرات ملی پوش اعزامی به اسپانیا را واکسینه کردیم. ما همچنین تیم قوی ترین مردان را به امارات اعزام کردیم که اکنون در حال مسابقه هستند. همچنین در چند وقت دیگر نیز اعزام به لیتوانی داریم که امیدواریم بتوانیم ویزا ورزشی آنان را دریافت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha