۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84389101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان بوشهر کشف شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۴۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان‎های دشتستان و تنگستان این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز چهارشنبه به رسانه ه‏ا اعلام کرد: ماموران انتظامی بخش "کلمه" شهرستان "دشتستان" در راستای اجرای طرح شناسایی و برخورد با مزارع نگهداری و فعالیت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، یک مزرعه استخراج رمز ارز بدون مجوز در یک مزرعه کشاورزی حد فاصل روستاهای شهر "کلمه" تا روستای "تنگ زرد" را کشف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی از آن مکان بازدید و در نتیجه ۳۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در حال تولید ارز را کشف کردند.

سوسنی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد و در این ارتباط نیز یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در عملیاتی جداگانه نیز ماموران پاسگاه انتظامی "سمل" شهرستان تنگستان از نگهداری ماینرهای غیر مجاز توسط فردی در منزل خود در روستای "آباد" مطلع  و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سوسنی گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی از آن مکان بازدید و در نتیجه هشت ماینر غیرمجاز در حال تولید ارز کشف کردند.

وی گفت: کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند که در این عملیات نیز یک متهم دستگیر شد.

سوسنی تاکید کرد: شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha