قدرت نمایی ورزشکاران ایرانی در روز نخست رقابت های فتنیس اسپانیا

تهران- ایرنا- در اولین حضور تیم فیتنس ایران در بازیهای جهانی سانتا سوسانا( اسپانیا)، تمامی عناوین رشته فیتنس مردان به نمایندگان ایران رسید.

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های فیتنس بازیهای جهانی اسپانیا، عصر امروز به وقت محلی در دو راند برگزار شد که یک راند اختصاص به حرکات آکروباتیک داشت و راند دیگر مربوط به فیگور بود. ایران نیز در این رقابتها با چهار نماینده شرکت کرد.

در دسته منهای ۱۷۵ سانتی متر پیام حسن نژاد مقام اول را از آن خود کرد و وحید حنیفه لو عنوان دوم را به خود اختصاص داد. در دسته به اضافه  ۱۷۵ سانتی متر امیر غلامزادگان اول شد و مقام دوم نیز به محمد مهام رسید.

در مجموع و در دسته Open امیر غلامزادگان به مدال طلا رسید و عنوان overall را از آن خود کرد. وحید حنیفه لو نیز برنده مدال نقره و پیام حسن نژاد صاحب مدال برنز شدند. همچنین محمد مهام نیز مقام چهارم را از آن خود کرد.

پیش از این، چهار عضو تیم ملی ایران در رقابتهای تیمی فیتنس چلنج، عنوان نایب قهرمانی را از آن ایران ساختند.

همچنین ناصر خدامی، مانی سالاری و آرش آرمیده که قرار بود در رشته فیزیک در مسابقات شرکت کنند، با نظر مسوولان داوری رقابتها در رشته ماسکولار حاضر شدند. در پایان رقابتهای ماسکولار ناصر خدامی عنوان نخست را از آن خود کرد. مانی سالاری به مقام دوم رسید و مقام سوم از آن آرش آرمیده شد و به این ترتیب سه مدال دیگر در رشته ماسکولار برای کاروان ایران به ارمغان آمد.

در ادامه این رقابت ها مسابقات پرورش اندام به صورت متمرکز برگزار شد و تمامی اوزان در کنار هم مسابقه دادند. با این حال رده بندی وزنهای مختلف به صورت جداگانه اعلام شد.

بر این اساس، امیر خاکیان در دسته منهای  ۹۵کیلو بادی بیلدینگ به مدال طلا رسید. علیرضا حسنوند هم در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلو فیزیک کلاسیک، دیگر مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و عنوان سوم این دسته به ایرج بیدی رسید.

در مجموع نیز عنوان overall مسابقات و مدال طلا به امیر خاکیان رسید. مدال نقره دسته مجموع نیز از آن علیرضا حسنوند شد تا پرونده ورزشکاران ایران در روز نخست با درخشش در رشته های فیتنس، ماسکولار، بادی بیلدینگ و فیزیک کلاسیک بسته شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha