استفاده از پارک‌های گردشگری و استارتاپ‌ها برای معرفی مقصد

 تهران-ایرنا-رییس جامعه گردشگری الکترونیک گفت: ابزارهای معرفی مقاصد گردشگری در حال حاضر تغییر است. مردم از اطلاعات فضای مجازی برای انتخاب سفر استفاده می‌کنند، باید ازپارک های گردشگری و علاقمندان استارتاپ برای معرفی مقصد بهره‌مند شد.

حسن تقی زاده انصاری امروز در نشست خبری «نخستین سمپوزیوم ملی یکصدسال گردشگری ایران»  که در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی افزود:  فرصت های مختلفی در صنعت گردشگری به واسطه پارک علم و فناوری ایجاد شده است اما به کمک بخش‌های مختلف مانند بهداشت و غیره نیز نیاز است.

وی عنوان کرد: در دوران کرونا بیشتر از فضای مجازی برای کسب اطلاعات استفاده شده است، تورهای مجازی به نقاط مختلف کشور در فضای مجازی گذشته شده است که فرصت گردشگری در این مدت از دست نرود.

رییس جامعه گردشگری الکترونیک گفت: در دوران بازآفرینی و بررسی اطلاعات سفر باید به مقاصد گردشگران توجه کرد و با توجه به بازار مخاطب تغییرات لازم صورت گیرد و نسبت به معرفی مقاصد خود بهتر عمل کرد.

تقی زاده انصاری افزود: جمعی از متخصصان گردشگری سلامت به این سمپوزیوم نیز دعوت شده اند، هدف این است که گردشگری سلامت و درمانی آسیب شناسی شود که چگونه از این ظرفیت بهره‌مند شد.

وی یادآورشد: در کشور سیر تاریخی توجه به گردشگری بررسی می شود و می تواند به عنوان پتانسیل جدی مورد توجه قرار گیرد.گردشگران سلامت در دوره اپیدمی هم امکان سفر دارند و کشور برای کمک به اقتصاد باید از این ظرفیت استفاده کند.

رییس جامعه گردشگری الکترونیک گفت: لازم است دستگاه‌های بهداشت و درمان و نهادهای مرتبط استفاده بهتری از این ظرفیت داشته باشند. هرچند که در این راه مسیر رو به رشدی داشته‌ایم اما اشکالاتی هم وجود دارد که باید برای فعالان این عرصه فراهم شود.

به گزارش ایرنا، نخستین سمپوزیوم یکصد سال گردشگری ایران با هدف مطالعه، گردآوری، بازخوانی وآسیب شناسی سیر ، عوامل تأثیر گذار و فرصت و تهدیدها در ۲۷ و ۲۸ مهر در پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha