۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۷:۰۴
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84392935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهاد به دنبال انتقام از تراکتور؛ شکار استاد به جای شاگرد

تهران- ایرنا- استقلال با فرهاد مجیدی تا به حال موفق به شکست تراکتور نشده و حالا به دنبال جبران است.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و تراکتور در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه سه شنبه به مصاف هم بروند. در حال حاضر آبی‌پوشان پایتخت با ۴۴ امتیاز در رده سوم قرار دارند و تراکتور با ۳۶ امتیاز پنجم است.

فرهاد مجیدی فصل قبل ۲ بار رو در روی تراکتور قرار گرفت. یک بار در لیگ برتر بود که جدال این ۲ تیم با نتیجه مساوی بدون گل به اتمام رسید. ساکت الهامی سرمربی وقت پرشورها در آن برهه بود.

چندی بعد اما دیداری مهم‌تر در فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور در شهر مشهد به انجام رسید که ماحصل آن برتری سه بر ۲ تی‌تی‌ها بود. تیم ساکت الهامی در نیمه نخست سه گل به استقلال زد و ۲ گل نیمه دوم آبی‌پوشان برای بازگشت به مسابقه کافی نبود و تراکتور در نهایت برای دومین بار قهرمان جام حذفی شد.

حالا فرهاد مجیدی برای سومین بار باید به مصاف تراکتور تبریز برود. این بار به جای ساکت الهامی، استاد او یعنی فیروز کریمی هدایت سرخپوشان را بر عهده دارد. کریمی مدتی در استقلال سرمربی فرهاد مجیدی هم بود و بعد از شکست ذوب‌آهن در تجربه اول سرمربیگری در تراکتور؛ به دنبال کسب نتیجه مثبت دیگری خواهد بود.

فرهاد به دنبال انتقام از تراکتور؛ شکار استاد به جای شاگرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha