۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84394807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمامی بیمارستان های گیلان از ژنراتور برق برخوردار هستند

رشت - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: هم اکنون تمامی بیمارستان های این استان از ژنراتور برق برخوردار هستند.

دکتر انوش دهنادی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از حدود دو ماه گذشته به روسای تمامی بیمارستان های استان گیلان اعلام شد که برای مواجهه با قطعی برق آماده باش بوده و سیستم های "یو پی اس" خود را چک و آماده کنند ضمن اینکه مانور قطعی برق را انجام دهند.

وی با بیان این که مسئولان اداره برق استان گیلان نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی دارند افزود: در مواقع خاص نیز با اداره برق تماس می گیریم که برق بیمارستان قطع نشود.

دکتر دهنادی بیان داشت: اما از روز گذشته مشاهده شد که برق برخی از مناطق روزانه دو بار و به مدت طولانی قطع می شود، قرار است مکاتبه ای با اداره برق داشته باشیم که در مناطق دارای بیمارستان این کار انجام نشود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اعلام زمان قطعی برق در مناطق مختلف را مهم دانست و اظهار داشت: اعلام زمان دقیق قطعی برق به ویژه در مناطق دارای بیمارستان باید مورد توجه روابط عمومی اداره برق قرار گرفته و اطلاع رسانی انجام شود.

استان گیلان دارای ۲۵ بیمارستان دولتی دانشگاهی است. گیلان با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار مشترک برق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha