آموزش مجازی مربیان فوتبال رده‌های پایه هرمزگان و ۲ خبر ورزشی دیگر

بندرعباس- ایرنا- برگزاری سومین دوره آموزش مجازی مربیان فوتبال رده‌های پایه هرمزگان، معرفی مسوول کمیته مینی فوتبال و انتصاب رییس کمیته پیلاتس استان سه خبر کوتاه ورزشی روز پنجشنبه در حوزه ورزش این استان است.

به گزارش ایرنا، سومین دوره آموزش مربیان فوتبال رده‌های پایه هرمزگان به صورت مجازی با حضور ۳۰ مربی و با مدرسی عمارلویی از مووسسه موتور فوتبال از سوی باشگاه فولاد هرمزگان برگزار شد.
چندی پیش هم مرحله دوم برنامه دانش افزایی مربیان تیم‌های رده پایه فوتبال فولاد هرمزگان در سال جدید با تدریس مجید جلالی مدرس بین المللی برگزار شد.‌
این کلاس  به صورت حضوری و با حضور ۲۵  نفر از مربیان تیم‌های فوتبال رده‌های پایه فولاد هرمزگان با روش تئوری و عملی برگزار شد.

فولاد هرمزگان در رده‌های پایه فوتبال پسران از ۱۰ تا ۲۱ سال در قالب هشت تیم و در رده‌های پایه فوتبال دختران در قالب سه تیم فعالیت دارد.

رییس کمیته پیلاتس استان  هرمزگان منصوب شد 
طی حکمی از سوی رییس هیات ورزش های همگانی هرمزگان، «زهرا عشقی نژاد» به عنوان رییس کمیته پیلاتس استان منصوب شد. 
در حکم اسماعیل بواشه آمده است: باتوجه به تعهد و تخصصی جنابعالی و با عنایت به توسعه ورزش همگانی استان برای مدت یک سال به عنوان رییس کمیته پیلاتس استان هرمزگان منصوب می ‌شوید.
عشقی نژاد ۲۰ سال سابقه در ورزش دارد و درحال حاضر مدرس و مربی پیلاتس است .

مسوول کمیته مینی فوتبال هرمزگان معرفی شد
با حکم رییس هیات ورزش های همگانی هرمزگان «علی کمالی بنوبندی» به عنوان مسوول کمیته مینی فوتبال استان منصوب شد. 
در حکم بواشه آمده است: با توجه به تعهد و تخصصی جنابعالی و با عنایت به توسعه ورزش همگانی استان برای مدت ۲ سال به عنوان رییس کمیته مینی فوتبال استان منصوب می‌شوید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha