دو سوم پایانه مرزی رازی خوی احداث شده است

ارومیه- ایرنا- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پیشرفت پایانه مرزی رازی خوی که نزدیک ترین مرز به شهر وان در شرق ترکیه به شمار می رود، به بیش از ۶۶ درصد رسیده است.

بابک طالبی روز پنجشنبه در بازدید از قسمت های مختلف این پایانه افزود: ساخت سالن مسافری و تجاری پایانه مرزی رازی خوی با جدیت و سرعت تداوم دارد.

وی تاکید کرد: این پایانه مرزی از مهمترین مبادی مرزی کشور به شمار رفته و یکی از دروازه های مهم ورود به اروپاست که امیدواریم با سرعت بیشتری، روند تکمیل آن صورت گیرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: تاکنون پیشرفت فیزیکی ساخت سالن تجاری و مسافری پایانه مرزی رازی، هفت درصد جلوتر از پیشرفت فیزیکی برنامه ای و پیش بینی آن است.

طالبی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اتمام و افتتاح این سالن و رونق آن، البته بعد از اتمام محدودیت های کرونایی و تردد روان و آرامش مسافران ورودی و خروجی اهتمام ویژه دارد.

وی بیان کرد: این پروژه از نظر ریالی نیز سه درصد پیشتر از برنامه بوده به طوری که هم اکنون پیشرفت ریالی واقعی پروژه بالغ بر ۷۸ درصد است.

به گزارش ایرنا، مرز رازی یکی از مرزهای سه گانه ایران با ترکیه بوده و در نزدیک ترین فاصله با شهر وان به عنوان مهمترین منطقه اقتصادی شرق ترکیه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha