سه طرح حوزه بهداشت و درمان در مهاباد افتتاح شد

مهاباد- ایرنا- سه طرح بهداشت و درمان در سی و ششمین آیین پویش ره سلامت به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز /جمعه/ در مهاباد به بهره برداری رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد  در حاشیه افتتاح این سه طرح، افزود: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با کیفیت ۱۶ اسلایدی و هزینه ۵۰ میلیارد ریالی  که جز نیازهای اولویت دار این بیمارستان بود امروز به بهره برداری رسید.

بهائ الدین حسینی اضافه کرد: ۲ دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهاباد برای تامین اکسیژن بیماران به ویژه افراد درگیر با بیماری کووید۱۹ با ظرفیت تولید هزار و ۲۰۰ لیتر در دقیقه و هزینه ۴۹ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: همچنین آزمایشگاه مرکز بهداشت جامع سلامت با ۴۰۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار  ۲۸ میلیارد ریال هزینه سومین طرح افتتاحی حوزه بهداشت و درمان در مهاباد بود که از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شب گذشته برای افتتاح طرح های درمانی وارد آذربایجان غربی شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت.

اقدامات بسیار قابل توجهی به همت دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان غربی صورت گرفته است که نتیجه آن افزایش بسیار زیاد تعداد تخت های بیمارستانی و نزدیک شدن سرانه تخت به جمعیت دراستان به متوسط کشوری است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha