۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84399560
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دادستان مهاباد به ماجرای افتتاح پرحاشیه واحد پارچه فروشی ورود کرد

ارومیه- ایرنا- مسوول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان مهاباد به ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان ورود قاطعانه کرد.

اکبر تایوغ  شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به افتتاح پرحاشیه یک واحد پارچه فروشی در مهاباد، اظهار کرد: هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستان پیگیر این موضوع شد.

وی ادامه داد: با ورود دادستانی مهاباد ضمن پلمب این واحد پارچه فروشی صاحب مغازه شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد وسایر عوامل دخیل نیز شناسایی وتحت تعقیب قرار گرفتند. 

مسوول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی افزود: این پرونده هم اکنون توسط دادستانی مهاباد در دست بررسی و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع رسانی می شود.

 تایوغ با اشاره به عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد. 

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی رسیدگی و با هر گونه سهل انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، این واحد متخلف صنفی در شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی پلمب و متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha