۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84402058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: دانشگاه آزاد اردستان دچار رخوت شده است

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در برهه کنونی دچار رخوت و رکود شده و باید هر چه زودتر برای نجات دانشگاه از این وضعیت تلاش شود.

حمیدرضا تاملی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه آزاد ارستان از زیرساخت‌ها و امکانات بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای برخورداراست که‌ باید در راستای استفاده بهینه از آنها برنامه‌ریزی، تلاش و از این سرمایه بهترین نحو استفاده شود.

وی با اشاره به بازدید اخیرش به همراه پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از دانشگاه آزاد اردستان ادامه داد: در حاشیه این بازدید مذاکره‌هایی صورت گرفت که امیدواریم به زودی نتایج آن به ایجاد آبادانی و رونق این دانشگاه منجر شود.

به گفته وی، بر این پایه موضوع تاسیس و ایجاد دوباره رشته پرستاری در دانشگاه آزاد اردستان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و فراخوان رشته‌های صنعتی مورد نیاز واحدهای تولیدی با حضور رییس دانشگاه آزاداسلامی اصفهان پیگیری شد.

فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: در نشست با رییس دانشگاه آزاد اصفهان که حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نمانده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، بر ضرورت پویایی و تحول در دانشگاه آزاد این شهرستان تاکید و مقرر شد علاوه بر ایجاد دوباره رشته پرستاری، رشته های مورد نیاز بخش صنعت شهرستان از جمله رشته های مکانیک، صنایع متالوژی، برق و تاسیسات در این دانشگاه تاسیس شود.

فرماندار اردستان تاکید کرد: تعامل هر چه بیشتر با واحدها و بنگاه‌های بزرگ تولیدی منطقه در راستای شناسایی، جذب و آموزش نیروهایی که از مسیر دانشگاه قصد ورود به واحدهای تولیدی و ادامه فعالیت را دارند، ضرورت انجام فعالیت‌های اقتصادی دانشگاه محور و موضوع تامین آب دانشگاه آزاد اردستان از دیگر موضوع‌های مطرح شده در نشست با رییس دانشگاه آزاد اصفهان بود.

وی تصریح کرد: سرمایه ارزشمندی اکنون در دانشگاه آزاد اردستان معطل مانده که متعلق به همه مردم شهرستان و از کمیت و کیفیت خیلی خوبی برخوردار است که باید تلاش شود در نخستین فرصت از آن برای رونق، شکوفایی و پویایی دانشگاه بهره گرفت.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان در ۱۸ رشته کاردانی، ۱۲ کارشناسی، ۱۴ کارشناسی ارشد و ۲ رشته دکترا دانشجو پذیرش می‌کند.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha