۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84402925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عبداللهی: بازیکنان استقلال می‌خواهند برنده شهرآورد باشند

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال استقلال، گفت: شهرآورد حساسیت زیادی برای استقلال دارد اما روحیه بازیکنان تیم بسیار بالاست و آنها می‌خواهند با برتری این دیدار را به پایان برسانند.

به گزارش ایرنا،«نصرالله عبداللهی» سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) در گفتگویی اظهار داشت: شرایط استقلال برای برگزاری شهرآورد مطلوب و ایده‌ال است، پس از بازی با سایپا به بازیکنان استراحت دادیم اما تمرینات تیم از امروز آغاز شده و تا روز مسابقه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: وی افزود: چند بازیکن مصدوم در استقلال وجود دارند اما آسیب‌دیدگی آنها حاد نیست و به طور حتم برای بازی با پرسپولیس به شرایط مطلوب خواهند رسید.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: شهرآورد حساسیت زیادی برای استقلال دارد اما روحیه بازیکنان تیم بسیار بالاست و آنها می‌خواهند با پیروزی این بازی را به پایان برسانند.

عبداللهی تصریح کرد: هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده دربی است و در حال حاضر تمرکز بازیکنان استقلال برای رویارویی با قرمزپوشان بالاست.

وی تاکید کرد: امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و هواداران هر دو تیم از بازی راضی باشند و البته برنده این جدال بزرگ آبی‌پوشان پایتخت باشند.

 سرپرست استقلال در پایان گفت: هر چند وقت یکبار باید تست کرونا انجام می شود و طبق دستور هیات فوتبال استان تهران و سازمان لیگ فوتبال با ۲ دستگاه اتوبوس با کل تیم به استادیوم بازی می رویم. با برگزاری بازی برخوردها به سبب درگیری تن به تن در فوتبال بیشتر می‌شود. ایفمارک تست های کرونا را تایید می کند و تمامی افرادی که با تیم در ارتباط هستند و باید همگی تستشان منفی شود.

شهرآورد پایتخت، پنجشنبه هفته جاری و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha