۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 84403595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در شهرری کشف شد

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، گفت: ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبارهای داخل محدوده شهرری کشف و ضبط شد.

سرهنگ روح الله قنبری روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: نیروهای اطلاعات سپاه شهرری در یک اقدام اطلاعاتی و با شناسایی دقیق محل نگهداری کالاهای قاچاق و لوازم بهداشتی احتکاری وارد عمل شدند و توانستند این میزان کشفیات را بدست آورند.

وی با بیان اینکه عوامل اطلاعاتی سپاه با حکم قضایی و هماهنگی دادستان شهرستان وارد انبار فوق شدند، عنوان کرد: پس از کشف و ضبط کالاها انبار نگهداری لوازم خانگی قاچاق و لوازم بهداشتی احتکاری با دستور قضایی پلمپ شد.

قنبری اضافه کرد: برای صاحبان کالاهای کشف شده نیز پرونده قضایی تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

این مسئول با اشاره به حضور تعداد زیادی انبار نگهداری کالا در محدوده شهرری(منطقه ۲۰)، عنوان کرد: کار نظارت و پایش این انبارها کار سختی است که نیروهای اطلاعات سپاه به همراه سایر نهادهای نظارتی آن را انجام می دهند.

قنبری اضافه کرد: عزم نیروهای اطلاعاتی سپاه با هرگونه ایجاد اختلال در روند بازار از جمله احتکار، اختفاء و نگهداری و توزیع کالای قاچاق جدی است و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است، این شهرستان به دلیل وجود تعداد زیادی انبار نگهداری کالا به عنوان بارانداز کشور مطرح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha