۲۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84407675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان بوشهری در جشنواره الگوهای برترتدریس درخشیدند

بوشهر- ایرنا- سه نفر از دبیران درس تفکر و سبک زندگی، معاونان و مربیان پرورشی و مشاوران مدارس استان بوشهر که تدریس این درس را برعهده داشته اند، در جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس که به میزبانی استان یزد برگزار شد، درخشیدند.

به گزارش ایرنا، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل اموزش و پرورش به رسانه ها اعلام کرد: در اجرای راهکارهای ۳-۲۳ و ۷-۱۱ سند تحول بنیادین، هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی ۹۹ برای مستندسازی و ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش رایج سنتی در شیوه‌های تدریس و ایجاد رقابت سالم میان دبیران، مربیان پرورشی و مشاوران مدارس استان بوشهر اجرا شد.

علی موحدی افزود: ۸۰ اثر برتر از شهرستان ها و مناطق به دبیرخانه استانی رسید که پس از داوری آثار هشت اثر برتر استان بوشهر به مرحله کشوری راه پیدا کردند که در این میان صغری کوه دوست ازشهرستان دشتی موفق به کسب رتبه اول کشوری و زهره بحرانی ازشهرستان بوشهر مقام دوم کشوری را کسب کردند.

وی افزود: همچنین فاطمه تیموریان ازشهرستان بوشهر موفق به کسب عنوان کشوری« شایسته تقدیر» شدند.

موحدی گفت:به تازگی دبیرخانه کشوری جشنواره کشوری الگوی برترتدریس درس تفکروسبک زندگی برای ۲ سال متوالی به استان بوشهر ابلاغ شد و امید می‌رود  با استفاده از ظرفیت وتوان همه همکاران دراجرای این جشنواره درسال ۱۴۰۰ وسال ۱۴۰۱بتوانیم با برنامه های اجرایی لازم زمینه مشارکت همه ی همکاران درسراسرکشور داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha