امام جمعه یاسوج: ترویج فرهنگ عفاف در رأس برنامه های فرهنگی باشد 

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ترویج مؤثر و روزآمد فرهنگ عفاف و حجاب باید در رأس برنامه‌ های فرهنگی این استان باشد. 

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی روز سهشنبه در نشست تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: عفاف و حجاب یکی از واجبات دینی بوده و رعایت آن عاملی مهم در تأمین سلامت جامعه و حفظ بنیان خانواده ها است. 

وی افزود: عفاف و حجاب از شاخص های مهم مسلمانی به شمار می رود و در صورت رعایت نشدن نیز جامعه گرفتار ولنگاری اخلاقی خواهد شد.  

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: رعایت عفاف و حجاب موجب جلوگیری از بروز انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با عرضه و فروش لباس های بدحجاب در برخی  مغازه های این استان برخورد جدی کنند. 

وی ابراز داشت: آموزش های لازم برای مقابله هر چه بهتر با این معضل به آمران به معروف و ناهیان از منکر کهگیلویه و بویراحمد ارائه شود. 

۱۰ نفر از بانوان فعال عرصه عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اهدای لوح سپاس و جوایز رزنده تجلیل شدند. 

۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ مردم برخی شهرهای ایران در اعتراض به سیاست های ضد دینی رضاخان از جمله کشف حجاب قیام کرده و این روز به عنوان  روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha