۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84411071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۳
کد خبر: 84411071
خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- آغاز طرح کنترل مبادی ورودی و شناسایی ۵۹ نانوایی متخلف در شهرستان بروجن از مهم‌ترین خبرهای روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری است.

فرماندار بروجن با اشاره به تعطیلات پیش‌رو گفت: طرح کنترل مبادی ورودی این شهرستان از ۲ مسیر مبارکه و دهاقان اجرایی شد.

مسعود ملکی تاکید کرد: در این مدت تمامی مکان‌های تفریحی، گردشگری، تالاب‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی افزود: تمامی مسیرهای دسترسی به تفرجگاه سیاسرد بروجن و امامزاده حمزه‌علی (ع) بلداجی مسدود شد و اسکان، ماندن، برپایی چادر و پارک خودرو در این مکان‌ها ممنوع است.

ملکی تصریح کرد: در این مدت برگزاری هرگونه مراسم عزا، عروسی و عمومی همراه با اجتماعات، در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان بروجن ممنوع است.

وی یادآور شد: و با عاملان ایجاد کانون‌های جمعیتی و تهدیدکنندگان بهداشت عمومی برخورد خواهد شد.

۵۹ نانوایی متخلف در شهرستان بروجن تعطیل شد

فرماندار بروجن گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۹ واحد نانوایی متخلف به‌علت بروز تخلف‌های صنفی و رعایت نکردن اصول بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

مسعود ملکی تاکید کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پس از ۲۵۰ بازرسی از نانوایی در شهرستان بروجن، پرونده تخلف ۵۹ نانوایی متخلف به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

وی افزود: رعایت نکردن اصول بهداشتی، رعایت نشدن ساعت کاری و تعطیلی خودسرانه، بیشترین تخلفات در حوزه نانوایی‌ها را به‌دنبال داشته است.

ملکی تصریح کرد: در همین راستا ۳۵ نانوایی نیز به‌صورت قطع موقت، سهمیه شده است.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با افزون‌بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha