۵۸۲ بیمار کووید ۱۹در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند

بوشهر- ایرنا- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: هم اکنون شمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان به ۵۸۲ نفر رسیده‌است.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: از این شمار ۱۳۷ مبتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این شمار ابتلای ۷۲ نفر به این ویروس مثبت، قطعی است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۵۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این مجموع ۱۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری ادامه داد: امروز مرگ پنج مرد ۹۰، ۸۶، ۵۰، ۴۸ و ۴۱ ساله براثر ابتلا به ویروس کرونا با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، تنفسی،  فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با احتساب موارد فوتی امروز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یکهزار و ۳۸۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۲هزار و ۷۳۹ نفر در این استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha