۵ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 84417313
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همایش پیاده‌ روی نیروهای مسلح شهرستان جوانرود برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا- همایش پیاده‌روی نیروهای مسلح شهرستان جوانرود روز سه‌شنبه به مناسبت گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و عید غدیرخم به همت سپاه این شهرستان برگزار شد.

این پیاده رویی که با مشارکت نیروهای سپاه ناحیه، نیروی انتظامی و تیپ تکاور انصار الرسول (ص) جوانرود برگزارشد، شرکت کنندگان عملیات غرورآفرین مرصاد و عیدغدیرخم را گرامی داشتند.

در این مراسم شرکنندگان مسافت چهار و نیم کیلومتری جاده سلامت را پیاده‌رویی کردند.

این همایش پیاده‌رویی از ابتدای جاده سلامت شهر جوانرود تا انتهای آن با حضور سرهنگ «بهرام میرزایی» فرمانده سپاه ناحیه جوانرود، حجت الاسلام «طالب امجدیان» مسئول حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه و با مشارکت نیروهای مسلح این شهرستان برگزار شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۸۰ تن علوفه احتکاری در گیلانغرب کشف شد

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: ۸۰تن علوفه احتکاری (کاه) دریکی از روستاهای این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

سرهنگ " منصور محمدی " افزود:  پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی  گیلانغرب مبنی بر احتکار مقدار زیادی کاه در روستای گور سفید، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران  با انجام اقدامات اطلاعاتی  موفق به شناسایی محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت: در بازرسی های به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۸۰ تن علوفه (کاه) احتکاری به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha